Preskočiť na hlavný obsah

New In - Notino.sk

   Ahojte! Práve dnes nastal ten krásny deň v mesiaci, kedy vám ukážem všetky novinky z e-shopu Notino.sk. Ako aj pri poslednej objednávke, tak aj tentokrát som neobjednávala len kozmetiku, ale aj pomôcky do kuchyne.
   Okrem toho som sa rozhodla darovať jednej z vás hubku na nanášanie make upu, pretože som si ju objednala nechtiac dvakrát. Ale pekne po poriadku...




Keď som si pozerala ponuku značky Wolfberry (o ktorej som vás už informovala TU), zaujal ma produkt, o ktorom som doposiaľ nepočula - pestrecový olej. Olej je silným zdrojom silymarínu a má dobrý vplyv na pečeň. To znamená, že ju dokáže prečistiť a taktiež bráni vzniku žlče. 
K oleju vám však nepoviem všetko, pretože mám v pláne venovať sa mu v samostatnom článku.


Ďalším BIO produktom na zozname je Purity Vision - bambucké maslo, ktoré sa môže pýšiť tým, že je 100% BIO. Využíva sa na ošetrovanie pokožky celého tela a vlasov a jeho hlavnou úlohou je hydratácia. Samozrejme, že sa dá využiť aj na varenie a pečenie, kde nahrádza kakaové maslo.


Posledné dva produkty by som rada zhrnula do jedného odseku. Jedná sa o paletu korektorov značky Catrice a o hubku na nanášanie make upu značky Brushart. O kúpe korektorov som rozmýšľala už dlhšiu dobu, avšak nemala som v pláne do toho investovať veľa peňazí. Veď na začiatok podľa mňa stačí niečo obyčajné. Pre to som sa rozhodla pre kúpu Catrice Allround, ktorá obsahuje 5 farebných kombinácií určených na rôzne oblasti pleti. Cena podľa mňa nie je vysoká, paletka stojí 4,45€.
O hubke na nanášanie make upu som túžila taktiež dlhšie. Keď som si na Parfums.sk všimla, že ich majú v ponuke množstvo, moje srdce zaplesalo od radosti. Podľa všetkého som z toho bolo až taká nadšená, že som si nechtiac do košíka vložila až dve...to však nevadí, pretože jedná hubka v tvare kvapky (a v krásnej ružovej farbe) pôjde jednej z vás. Stačí mi v komente odpovedať na 2 otázky:

1. Prečo by ste ju mali dostať práve vy?
2. Ak by ste mali 50€ na utratenie na Parfums.sk, čo by ste si kúpili? 

Sledovanie blogu nie je podmienkou, len by bolo fajn, keby ste mi na seba nechali aj e-mail, aby som vás mohla kontaktovať. :)


Toto je z dnešného New In všetko. Ako sa vám páči nákup?

P.S. Budem naozaj rada, ak mi zanecháte LIKE na novej FB stránke blogu! :)

Karin



Komentáre

  1. Pekny nakup, na parfums nakupuju moc rada, libi se mi, ze tam maji i zajimave znacky, ktere nejsou tak zname, mit takovy obnos na utrtu tam, tak si urcite poridim neco od znacek Bodyfarm nebo Apivita :) Jinak od Wolfberry mam odtud kokosovy cukr a je super :) No a proc bych mela vyhrat ja? Popravde me nic originalniho nenapada, ale noje aktualni houbicka od Ebelin je uz v dost bidnem stavu a nova by se hodila :)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wolfberry som doposiaľ nepoznala, ale mamka si tu značku obľúbila tak sa nám v kuchyni hromadí. S tým, že na parfums.sk majú neznáme značky úplne súhlasím, ale keďže rada skúšam nové veci, teším sa tomu. :)

      Odstrániť
  2. Pekny nakup, na parfums nakupuju moc rada, libi se mi, ze tam maji i zajimave znacky, ktere nejsou tak zname, mit takovy obnos na utrtu tam, tak si urcite poridim neco od znacek Bodyfarm nebo Apivita :) Jinak od Wolfberry mam odtud kokosovy cukr a je super :) No a proc bych mela vyhrat ja? Popravde me nic originalniho nenapada, ale noje aktualni houbicka od Ebelin je uz v dost bidnem stavu a nova by se hodila :)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletku korektorů od Catrice mám taky a jsem s ní moc spokojená, tak snad budeš i ty :)
    Za padesát euro bych si toho nakoupila už vážně dost :D Nejspíš bych si vybrala něco ze zdravých dobrot, které tam prodávají, pak určitě tělový sprej od VS, možná bych koukla i po nějakém parfémku :) Nevím, proč bych houbičku měla dostat právě já, jsem si jistá, že by z ní měla radost každá z nás ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paradox je, že parfém som si v tomto e-shope ešte nikdy nekúpila. :D :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.