Preskočiť na hlavný obsah

Topánkový wishlist - August

   Ahojte! Dnešný článok bude venovaný veciam, ktoré by som si rada počas tohto mesiaca zaobstarala. Síce sa jedná len o topánky...veď tých žena nemá nikdy dosť. Budem však veľmi rada, keď mi v komentároch pomôžete s výberom, pretože ja sa neviem už týždeň rozhodnúť, ktoré si zaobstarám.




Kandidát číslo 1 na utratenie výplaty sú tenisky tenisky adidas Tubular, na ktoré si brúsim zúbky už trochu dlhšie. Namiesto nich som si posledne kúpila klasické Superstar, ktoré síce nosím bežne, len ich má naozaj každý. Nemám rada, ak má niekto na nohách podobné (nedajbože rovnaké) tenisky ako ja a tieto som zatiaľ na nikom v našom meste nevidela.


Voči topánkam Vans som držala dlhší čas odpor, pretože na veľkých nohách vyzerajú ako Titanic, ale čo moje maličké nohy o veľkosti 38? Síce som nad výberom dlho rozmýšľala, ale nakoniec som sa rozhodla pre model vysokých Vans. Čo poviete, páčia sa?


 Ak sledujete stránku Dnes obúvam, mohli ste si všimnúť, že značky ako New Balance a Asics sa v poslednej vyšvihli na veľmi vysokú úroveň. Keďže tenisky New Balance už mám (a som s nimi veľmi spokojná), ďalším produktom na wishliste bude určite značka Asics. Od Asics mám halovky, ktoré som používala na volejbal a taktiež bežeckú obuv, ktorá mi poctivo drží už pár rokov a pre to tejto značke verím.  Existuje množstvo e-shopov, ktoré ponúkajú rôzne modely, ale ja som sa rozhodla vyskúšať niečo nové a to e-shop Spartoo.sk, ktorý ma zaujal širokým výberom nie len obuvi, ale aj oblečenia...a samozrejme cenami!



Tak dievčatá, ktoré topánky by ste si vzali vy? Aké sú vaše obľúbené?

Karin



Komentáre

  1. Odpovede
    1. Nakoniec som sa rozhodla aj tak pre iné... :D ale tiež mali moju najväčšiu priazeň. :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ...no, len tu bol ďalší problém....či vysoké alebo nízke, prípadne biele alebo čierne. :D

      Odstrániť
  3. Karin, ozvite sa mi, prosím, ohľadom e-mailov, v ktorých Vás prosím o modifikáciu postu, ďakujem! Barbora, Spartoo

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.