Preskočiť na hlavný obsah

Avon Glow - bronzové perličky

   Ahojte! Síce sa nám už počas týchto chladných dní tvorí ráno červeň na lícach prirodzene, rada by som vás zoznámila s produktom, ktorý mi v lete (keď červeň chýbala) pomáhal dodať mi ju.
   Bronzové perličky značky Avon sa stali mojim verným spoločníkom už na začiatku leta a v kabelke som ich mala takmer stále. Na podobné produkty som dosť zaťažená a starostlivo si ich vyberám, takže ak ste na tom podobne, určite čítajte ďalej, či sa kúpa vôbec oplatí! :)




Počas letných dní dávam prednosť bronzeru pred klasickými líčkami, pretože efekt jemného opálenia nie je nikdy na škodu. Okrem toho dokáže bronzer krásne zvýrazniť lícne kosti, avšak naopak, z nás dokáže urobiť aj "zmachlené pipky". Stačí pár nesprávnych ťahov a je to tu... 


Popis predajcu:

Avon Glow Bronzing Pearls sú bronzové tónovacie perly z kolekcie Glow zameranej na vytvorenie žiarivého bronzujúceho efektu vášho líčenia. Avon Glow Bronzing pearls sú malé guličky lisovaného púdru rôznych bronzových odtieňov. Na tomto type púdru je čarovný práve spôsob jeho nanášania. Keď prejdete perličky štetcom, jednotlivé bronzové odtiene sa krásne premiešajú, a tak sa na svetle krásne menia a lámu svetelné lúče. Pleti je dodaný prirodzený opálený odtieň. Nechajte sa zlákať týmto jedinečným púdrom a doprajte svojej pleti atraktívny opálený a zároveň prirodzený vzhľad.


Čo hovorím ja?

Guličkové bronzery mi nikdy nevyhovovali už len pre to, že počas nanášania mi guličky ostali v štetci a následne spadli na zem. Týmto štýlom som o podobné produkty prichádzala veľmi rýchlo a jednoducho a pre to som si ich aj prestala kupovať. Je síce pravda, že sa mi to stalo aj pri tomto konkrétnom prípade, ale naučila som sa dávať si väčší pozor (ver že to aj funguje).
Ako sľubuje predajca, perličky dokážu našej pleti dodať jemné opálenie, ktoré pôsobí celkom prirodzene. Ako vidíte na fotke, perličky majú rôzne odtiene a to spôsobuje aj to, že sa pokožka ligoce. Bronzer je potrebné nanášať s mäkkým štetcom a jemnými ťahmi, pretože v opačnom prípade líčenie pôsobí vulgárne. Pigmentácia guličiek je výborná, keďže sa farba na lícach udrží takmer celý deň (ak sa nejak nenamáhate alebo nadmerne nepotíte). Produkt je šetrný k citlivej a suchej pleti, čo je pre mňa obrovské plus. 

Cena bronzových perličiek je 6,50€, zoženiete ich v e-shope Notino.sk a na výber máte z viacerých odtieňov. Ja používam odtieň radiant glow.


                                Používate podobné produkty? Ak áno, ktorá značka si získala vás? :)

                                                                             Karin

Komentáre

  1. akurát včera som si ich objednala ,tak čakám kým prídu a vyskúšam ich :) myslím, že takýto produkt v guličkách som ešte ani nemala, tak som zvedavá :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So strácaním guliek to úplne poznám, takže používam skôr také tie tuhé líčka a bronzery. Najradšej mám jeden od Essence... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OD Essence som do teraz používala aj ja, ale odkedy mám tento, nevrátila som sa k nemu. :D

      Odstrániť
  3. Žádný produkt jsem zatím ve formě kuliček nezkoušela, ale vždycky se mi ten nápad vytvářet to v takové formě moc líbil, tak si budu muset taky nějaký kousek pořídit :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite by si mala vyskúšať práve tieto, myslím si, že ti budú vyhovovať ako mne. :)

      Odstrániť
  4. Měla jsem růžové, ale poslala jsem je dál, ale vím, že když jsem byla malá, tak mamka tyhle kuličky, používala pořád :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.