Preskočiť na hlavný obsah

Denník kávoholičky

    Určite má každá z vás nejaký ranný rituál, ktorý musí stihnúť aj keď nestíha. Mojím rituálom je poriadne silná ranná káva, ktorá ma ihneď postaví na nohy a pomôže mi prežiť začiatky dňa (ktoré bývajú zvyčajne najťažšie).
   Vďaka spolupráci s e-shopom Coffeein.sk som mala možnosť ochutnať štyri druhy naozaj výnimočnej a čerstvej kávy, o ktorej vám dnes poviem viac.




 S výberom kávy som mala trochu problém, pretože sortiment e-shopu je veľmi široký a ja som (napriek tomu, že pracujem v kaviarni) ani netušila, koľko druhov kávy existuje. Nakoniec som si však zvolila kávy, ktoré majú rozličnú chuť a intenzitu...veď prečo nevyskúšať niečo nové, nie? Okrem širokej ponuky káv, nájdete v e-shope, ktorý je mimoriadne prehľadný aj produkty ako kávovary, mlynčeky alebo šálky. My doma napríklad mlynček na kávu nemáme, čo bol po obdržaní zásielky problém, pretože káva mi prišla zrniečková...prečo? 



   To, že káva stráca pri mletí s vôňou aj chuť nie je len mýtus, ale, žiaľ, je to pravda. Coffeein.sk sa o svojich zákazníkov stará a dodáva im kávu v tom najlepšom stave. Okrem toho ma veľmi prekvapili aj dátumy praženia kávy, ktoré boli v čase príchodu balíka ku mne až neuveriteľné. Káva bola pražená týždeň pred samotným odoslaním zásielky.

   Teraz by som sa však rada (konečne) venovala samotným kávičkám. Začnem asi tou, ktorá mne vyhovuje najviac a to India Cherry, ktorá má v sebe až 3x (!!!) viac kofeínu ako káva arabica. Táto káva podľa mňa nemá zaujímavú chuť, pretože je silná a bez cukru veľmi horká, avšak ako "ranný energeťák" je ideálna


 Ak máte v obľube kávy s inou chuťou, odporúčam vám vyskúšať túto Mexico Altura Chiapas, ktorá v sebe nemá až tak veľa kofeínu a jej chuť je výraznejšia. V káve je cítiť jemný nádych čokolády, no aj napriek tomu nestráca klasickú kávovú chuť.


   Káva Coffeein Forte je zmes pre niekoho ideálnej kávy, pretože má v sebe dosť kofeínu (ako ja prvá káva) a napriek tomu nestráca tú originálnu chuť, v ktorej sa dá opäť postrehnúť čokoláda. Tá však káve podľa mňa odoberá na horkosti. 


No a Coffeein Spring Espresso Blend je tá káva, ktorú si obľúbili moji rodičia...myslela som si, že ich favoritom bude hlavne silná, čo ma dosť prekvapilo, pretože táto káva je zmiešaná z dvoch rozličných. Chuťovo je omnoho sladšia ako všetky tri spomenuté vyššie dokopy. Chutí ako zmes rôzneho ovocia a čokolády. Túto kávu by som odporučila ľuďom, ktorí si každý glg kávy vychutnávajú.

Ak vás dnešný kávový článok zaujal a rady cestujete (alebo ste z Bratislavy), určite navštívte kamenný obchodík Coffeein, kde vám poriadia a odpovedia na vaše otázky odborníci v tejto oblasti. Taktiež sa sem-tam oplatí mrknúť na FB stránku, kde okrem súťaží nájdete aj názory iných kávoholikov! :)
Pekný deň! 

Karin  


Komentáre

  1. veľmi zaujímavý článok. O káve si toľko vedela alebo si si to našla počas písania článku na nete? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Nie, nie, nevedela som, ale informácie som zbierala takmer mesiac pred vydaním článku. Nebolo to všetko naraz. :)

      Odstrániť
  2. Já kafe nepiju, nechutná mi. Ale článek určitě ocení jiné kávomilky jako ty :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každému sedí niečo iné, to je jasné. :) áno, samozrejme, rada si tvoj blog pozriem! :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.