Preskočiť na hlavný obsah

Dove Go fresh - uhorkový antiperspirant

   Zdravím! Nedávno som začala používať antiperspirant značky Dove, ktorý som nemala vyskúšaný. Keďže som doposiaľ používala výhradne antiperspiranty Balea, bála som sa toho, čo ma čaká. Musím uznať, že skúsenosť s produktom Dove ma veľmi nepotešila. Prečo? Čítajte ďalej!





   Produkt som kúpila v Tescu v akciovej cene spolu so žiletkou (inak by som ho asi nekúpila). Antiperspirant sľubuje 48 hodinovú ochranu pred nepríjemným potom a zakrýva nechcený zápach.


Musím uznať, že pot skutočne zmizne. Hoci to nie je 48 hodín, nejakých 35 to je určite. Myslím si, že táto vlastnosť je naozaj pozitívna a keby nemal pár chybičiek krásy, určite by som ho používala ďalej.
Vôňa spreju je príjemná, jemná a na pokožke sa udrží taktiež pomerne dlhú dobu.
Jediný problém antiperspirantu je ten, že na pokožke a na oblečení zanecháva biele fľaky, ktoré sa po krátkej dobe zmenia na:

1. Počas športovej aktivity na lepkavú hmotu, ktorá mi jednoducho prekáža

2. Keď nie som v pohybe , tak na malé kryštále, ktoré sa držia na pokožke ako kliešte 

Pochváliť by som veľmi rada chcela zloženie, avšak nemôžem ani to. To, že produkt neobsahuje alkohol je jedná vec, ale to, že v sebe má iné škodlivé látky ako hliníkové soli alebo butylphenyl je druhá. 

Ak sa náhodou rozhodnete sprej použiť na čerstvo oholenú pokožku (ako som to urobila ja), je možné, že sa vám na miestach objavia malé vyrážky, prípadne začervenania.



Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil! Aké máte skúsenosti s týmto produktom vy?

Karin

Komentáre

  1. Tento deodorant mám, akorát kuličkový a jsem velmi spokojená. Vydrží celý den a krásně voní. Jinak na mém Instagramu probíhá giveaway kdyby jsi měla zájem se zúčastnit :) https://www.instagram.com/p/BKQhQQBjwZX/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.