Preskočiť na hlavný obsah

Milva - šampón pŕhľava

   Ahojte! Človek si myslí, že prvé dni v škole sú pokojné, avšak nie všade to tak aj je. Napríklad u nás už od utorka zarezávame a to je vlastne aj dôvod toho, že blog nie je až tak aktívny. Ja sa však budem naozaj veľmi snažiť nezanedbávať to a zverejniť minimálne dva-tri články do týždňa.
   Už dlho som sa nevenovala starostlivosti o vlasy a pre to vás dnes zoznámim so šampónom značky Milva, o ktorej som sa zmieňovala už v tomto článku. Či ma prekvapil tak veľmi ako predošlé produkty sa dočítate nižšie! Tak poďme na to.




V prvom rade vám chcem povedať, že článok obsahuje môj skutočný názor. Pod predošlým článkom o Milve je mnoho komentárov, ktoré vyjadrujú nedôveru voči článkom blogerkám. Ja osobne nemám problém napísať negatívnu recenziu na produkt, ktorý som dostala v rámci spolupráce...
...ale poďme sa venovať šampónu!


Šampón obsahuje vysoké množstvo pŕhľavy, ktorá je bohatá na zložky ako vitamíny, aminokyseliny alebo minerály. Hlavným poslaním šampónu je obmedziť tvorbu lupín, zabrániť zápalom, svrbeniu a nadmernému masteniu pokožky a hlavne upevniť vlasy a zredukovať štiepenie končekov (ktoré trápi každú z nás).

Ako inak, aj v tomto prípade som si všimla zloženie. Produkt neobsahuje parabény a veľmi ma potešil aj fakt, že kozmetika nie je testovaná na zvieratách. 

Mne osobne šampón zo začiatku vôbec nevyhovoval. Po prvom použití som si všimla, že vlasy sú suché a krepovité. Nevzdávala som to však a dala mu ďalšiu a ďalšiu šancu. Až po dlhšej dobe (cca mesiac) som si uvedomila, že vlasy sú omnoho lesklejšie ako bývali a končeky vyzerajú taktiež lepšie. Pokožku na hlave mám suchú a trápia ma lupiny, tak som sa sústredila najmä na túto konkrétnu pomoc. A veru že som sa aj dočkala. Lupiny z mojich vlasov sa totálne vytratili a viac ma netrápia. 
Výhodou je, že k šampónu nie je nutné použiť kondicionér, pretože šampón spĺňa aj jeho úlohu. Po umytí sa vlasy ľahko rozčesávajú a na kefe mi ich už neostáva tak veľa ako kedysi. 

A či šampón podporuje rast vlasov ako ostatné Milva produkty?
Podľa mňa áno. Hoci je ťažké sledovať rast vlasov, počas používania Milva Žihľava šampónu sa mi začali na hlave objavovať maličké vlásky, ktoré mi urobili nesmiernu radosť.

Myslím si, že 5€ za 200 ml (ktoré vydržia viac ako mesiac) je úplne v pohode cena. Ak vás tento produkt zaujal, určite si prezrite e-shop Chinin.sk, ktorý má v ponuke okrem iného aj masky, vodičky a iné vlasové produkty!

Máte s touto značkou skúsenosť? 

Karin



Komentáre

  1. Ja som rozmýšľala nad Milvou, ale potom som si kukla zloženie a obsahuje Methylcloroisothiazolinone a Methylisothiazolinone, čo tiež nie je nič moc dobré, tak som si nakoniec od nich nič nekúpila.

    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tieto zložky napríklad vôbec neprekážajú a nemám pocity, že by ničili kvalitu produktu...minimálne sa to neprejavuje na výsledkoch. Je to však samozrejme každého osobná vec. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.