Preskočiť na hlavný obsah

Ziaja - pleťové tonikum

   Ahojte! Nemôžem síce povedať a búchať sa do hrude, že akné je môj obrovský a večný problém, ale sem - tam sa nepekná vyrážka objaví aj na mojej tvári (najčastejšie rovno na čele). Prípravkov na redukciu akné som vyskúšala nespočetne veľa. Niektoré mi pomohli, iné boli naopak zbytočne vyhodené peniaze.
   Už dávnejšie sa mi do rúk dostalo sťahujúce pleťové tonikum z edície Manuka Tree Purifying značky Ziaja a dnes by som vám chcela o tomto produkte povedať viac.




Tonikum je určené najmä pre zmiešaný a mastný typ pleti, ktorú čistí a zároveň dokončuje odstraňovanie make upu. Ďalšou úlohou tonika je redukovať tvorbu pórov a upokojovať tvorbu akné. Vďaka obsahu výťažku z listov manuka je vyššie percento zničenia hnisotvorných baktérií a tým pádom menšie percento vzniku akné.


   
   Pre dosiahnutie čo najlepšieho efektu je potrebné tonikum používať ráno a večer, nanesením na vatový tampón a následne na tvár a krk. Ja som sa síce veľmi snažila, ale samé dobre viete, že sa nedá nezhrešiť. Po nanesení tonika, ktoré má mimochodom úžasnú vôňu, na pleť, sa pleť ako keby stiahne....Ak tonikum používate naozaj pravidelne a poctivo, už po týždni si možno všimnete, že póry z okolia nosa sa úplne strácajú spolu s čiernymi bodkami. Po viac ako dvoch týždňoch som zaregistrovala, že moja pleť nie je tak veľmi náchylná na tvorbu vyrážiek ako kedysi, čo ma veľmi potešilo. Akonáhle som však produkt prestala používať, vyrážky boli späť v hre. Začať používať tonikum znova problém nebol, pretože jedno balenie má 200 ml a vydrží naozaj dlho.
   Produkt má neutrálne pH, avšak mne osobne sa veľmi nepozdáva zloženie, pretože okrem toho, že tonikum je parfumované, obsahuje zložky ako napríklad benzyl salicylate.


            Aké produkty na akné pomáhajú vám? Budem veľmi rada, ak mi napíšete svoj názor! :)

                                                                    Karin

Komentáre

  1. Odpovede
    1. čo sa týka telovej kozmetiky, tak pre mňa určite jedna z najlepších! :)

      Odstrániť
  2. O Ziaje jsem slyšela, prý je to super značka, určitě něco od nich musím vyzkoušet :) jinak já s akné problém nemám, takže nemůžu nic doporučit.

    www.terripeterk.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš šťastie, že ťa akné netrápi... :) a Ziaju určite odporúčam, myslím si, že budeš spokojná.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.