Preskočiť na hlavný obsah

Avon - Krém na ruky s levanduľou a jazmínom

   Ahojte! Keď som ráno vstala a pozrela sa von oknom, niečo ma zaskočilo. Sneh. 6. októbra sneh? Nepamätám si, kedy bolo v tomto čase moje okolie krásne biele. Síce sa pokrývka v priebehu dňa vyparila, myslím si, že do počasie bude len zimnejšie.
   Práve v období zimy je naša pokožka najviac zaťažovaná. Zima ju dokáže úplne zničiť a je potrebné dôkladne sa o seba starať. Či už o tvár, pery alebo ruky. Aj kvôli tomu vám dnes prinášam článok o kréme na ruky značky Avon, ktorý som v poslednej dobe používala.




Krém na ruky z edície Planet Spa sa mi do rúk dostal prvýkrát. Doposiaľ som si myslela, že Planet Spa má v ponuke najmä telové maslá, masky na tvár a podobné produkty. To je jeden z dôvodov, prečo som sa na používanie krému tešila.


Hlavným poslaním krému je pokožku na rukách hydratovať, zanechať ju hydratovanú, jemnú a hebkú. Krém má úžasnú vôňu levandule a jazmínu, ktorá sa na rukách udrž cca 4 hodiny. Aj pre to by som krém chcela odporučiť všetkým levanduľovým milovníkom. Mám pocit, že táto vôňa dokáže človeka dokonca upokojiť a priviesť ho na iné myšlienky (aspoň pri mne to fungovalo, keďže som ruku voňala každú minútu :D).


Čo sa hydratácie týka, opäť chválim. Krém som si na ruky naniesla ráno a hydratované ostali počas celého dopoludnia. Okolo obeda bola nutná ďalšia aplikácia, ale myslím si, že cca 6 hodín je super čas. Na aplikáciu nie je potrebné použiť veľa krému a počas roztierania som sa s problémom taktiež nestretla.


Konzistencia krému je hustá. Množstvo, ktoré vidíte na obrázku úplne postačí na potretie oboch rúk


Ako svoje ruky počas zimy chránite vy?

Karin :)



Komentáre

  1. Já k Avonu nemám přístup, tak ho vůbec nepoužívám, ale líbí se mi, že stačí opravdu trocha na obě ruce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cez týždeň bude na blogu GA o hlavne Avon produkty, takže sa určite zapoj! Možno sa na Teba usmeje šťastie a zásobu získaš práve Ty. :)

      Odstrániť
  2. Ja sice velmi kremy na ruky nevyuzivam, ale tento by som skusila uz len kvoli tomu krasnemu obalu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vypadá krásně a lákavě! Mám velmi ráda Avon a toto vypadá famózně, zbožňuji levanduli, taky mám mýdlo z levandule a je to skvost, díky za typ!! A krém na ruce se hodí vždy do každé kabelky :-)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si myslím, že krém na ruky nesmie v kabelke chýbať. Hlavne počas zimy. Som rada, že som ti dala tip! :)

      Odstrániť
  4. Mě bohužel krémy od Avonu nevyhovují, ale i tak vypadá krásně a spoustě lidem určitě sednou :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka krémov na tvár, ani mne nevyhovuje. Toto je prvý krém na ruky z Avonu a som rada, že mi nerobí zle na pokožku. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.