Preskočiť na hlavný obsah

Dermacol - Elixir čistiaca micelárna voda

   Myslím, že to nie je tak dávno, čo som vám tu písala o svojej negatívnej skúsenosti s nejakým produktom a dnes som tu s dissovacím článkom opäť. Micelárne vody urobili asi pred dvoma rokmi na trhu obrovský boom a zrazu boli v ponuke každej značky. Ja osobne som si najviac obľúbila micelárku od Bioderma, o ktorej som vám už dávnejšie písala (TU). Počas používania Biodermy som mala pocit, že micelárky sú dary z nebies, ktoré nám šetria čas a pomáhajú, ale bohužiaľ micelárna voda značky Dermacol, ktorej sa dnes budem venovať, ma dokázala za krátky čas presvedčiť, že to nie je úplná pravda. 


   Keď som si micelárnu vodu kúpila, nevšímala som si ani zloženie, ani nič. Jednoducho som ju začala používať. Keby ste videli to nadšenie, s ktorým som si prilepila vatový tampón na oko a dávala dole špirálu a neviem čo ešte, asi by ste sa začali smiať. A smiať by ste sa určite začali aj hneď na ďalšie ráno, keby ste ma videli. Keď som sa zobudila a mala som totálne spuchnuté oči a tomu, že ma škrabali už po odlíčení, som význam nedávala. 

   To ráno ma však napadlo pozrieť sa na zloženie. Micelárna voda obsahuje kyselinu hyaluronovú, ktorá síce dokáže spevniť pleť, ale nechápem, ako je zlúčiteľný jej kontakt s očami. Toto ostalo pre mňa záhadou. Tak som teda googlila a našla som mnoho článkov iných bloggeriek, ktoré mali tanto problém tiež. Aby toho nebolo málo, moje oči sú dosť citlivé, takže som pol dňa sedela v čakárni u očného, aby mi predpísal kvapky, aby mi zmiernili celkom rozsiahly zápal.


   Po tejto skúsenosti som micelárku prestala používať na odlíčenie očí a sústredila sa na pleť. V tomto prípade nastalo ďalšie sklamanie. Síce ma micelárka zbavila make upu parádne, po použití mi začali na tvári vznikať malé červené fľaky, ktoré pretrvávali, až kým som produkt neprestala používať úplne.


   Hoci je produkt určený pre všetky typy pleti, zjavne nesedí citlivej a suchej pokožke.

Používali ste tento produkt? Ak áno, boli ste s ním spokojné alebo vás postihli tie isté problémy, čo mňa? Ako sa odličujete vy? :)

    Želám krásny zbytok nedele, Karin.

 

Komentáre

  1. Dermacol má dobré čístící produkty na plet :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja netvrdím, že nie, ale práve tento produkt ma veľmi sklamal. :)

      Odstrániť
  2. Túto micelarku mám doma, ale po pravde neskúšala som ju ešte :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ju použiješ, budem rada, ak mi dáš vedieť, či ti vyhovuje. :)

      Odstrániť
  3. Túto micelarku mám doma, ale po pravde neskúšala som ju ešte :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuto micelárku jsem ještě neměla a asi ani mít nebudu po přečtení tvého článku. Taky mám ráda Biodermu a teď používám micelární vodu od YR. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Micelárku od YR som nemala, ale možno by som ju aj skúsila. :)

      Odstrániť
  5. Tuto jsem přímo nezkoušela, ale od Dermacolu mám s micelárkou s kyselinou hyaluronovou také špatné zkušenosti, neskutečně mě štípala v očích. Ostatní produkty super, ale micelárky jim moc nevychází.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevedela som, že majú aj inú, ale dobré vedieť. Ďalší produkt, ktorému sa vyhnem. :D S dekoratívkou od Dermacolu som fakt spokojná, ale pleťová kozmetika nič moc...

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.