Preskočiť na hlavný obsah

Narodeninové new in

   Juhuu, patrím do klubu devätnásťročných! Keďže som mala včera narodeniny a predvčerom som oslavovala (o tom radšej inokedy), čas na článok som si, žiaľ, nenašla. Je až strašidelné, ako ten čas letí, veď o rok to už bude 20 a ani sa nenazdám, budem jednou nohou v hrobe (možno už som haha).
   K narodkám som si urobila radosť a objednala pár vecí z Notino.sk, ktoré podľa mňa úplne súrne potrebujem. V dnešnom článku by som vám ich rada ukázala a pripravila vás na októbrové recenzie!




Celý nákup ma vyšiel na 24€. Veľmi ma prekvapilo, koľko produktov sa dá za túto cenu kúpiť, no keď má raz niekto šťastie na zľavy a výpredaje, nie je o čom.


Prvý produkt som objednávala kamarátke. Jedná sa o bieliacu zubnú pastu určenú fajčiarom a kávoholikom. Myslím, že každej z vás je známe, ako to s bieliacimi pastami vlastne je. Funguje asi tak jedna z desiatich a aj tá jedná stojí viac než 10€. Pasta značky Clinomyn stojí len 2,8€, takže ak by náhodou nepomohla, nikto si nemusí trieskať hlavu o stenu kvôli vyhodeným peniazom. O tom, či pasta funguje vás však budem do mesiaca informovať!


Ďalšie dva produkty, ktoré sa mi úplnou náhodou ocitli v košíku sú určené na vlasy. Ide o šampón a kondicionér značky Macadamia Oil Extract, ktorý má podľa mňa veľmi luxusný dizajn. Tieto produkty som si vybrala, pretože sú určené všetkým typom vlasov a niekedy mám fakt pocit, že moje vlasy sú suché, lámavé a všetky ostatné vlastnosti. Za 2x400 ml som dala len 4,80€.


Ako ste si určite všimli, na blogu som začala častejšie rozoberať rôzne oleje a doplnky stravy. Keď som si nedávno čítala o Bio chlorelle v tabletkách, povedala som si, že to skúsim. Za cenu 8,12€ som dostala 500ks tabliet, ktoré budem jesť pravidelne počas 33 dní. Veľmi rada by som vám napísala o tomto produkte viac, avšak získané informácie a skúsenosti vám prezradím v samostatnom článku. :)

Okrem týchto troch produktov som si kúpila aj balzam na pery EOS a riasenku Rimmel. Riasenka ma stála 2€ a sľubuje predĺženie rias, takže som naozaj zvedavá, či to produkt za takúto cenu dokáže! :)


Čo poviete na produkty? :)

Karin


Komentáre

  1. Jeeeej všetko najlepšie prajem! Veľa takých úžasných článkov, aké si pridavala doteraz. <3 Uvidíš, že to starnutie bude rok čo rok horšie, ja ani neviem ako a mám 30.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O šamponech Macadamia mám na blogu také článek :-) hodnotila bych je jako takový průměr, ani nenadchnou, ani neuraazí :-)

    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, idem si ho hneď pozrieť. :) Za takú cenu sa nedá fakt čakať zázraky, takže chápem. :D

      Odstrániť
    2. Ale nechci ho zase nějak hanit, je to zkrátka průměrný šampon, jsou i horší :-D

      Odstrániť
  3. Ty Macadamia mají krásné obaly, že? Takové naprosto luxusní. :)

    Medvědova slečna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, sú fakt krásne (aj kvôli obalu som si produkty kúpila) :D

      Odstrániť
  4. Pastu vím že používal můj brácha. :) Moc pěkné dárky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dodatečně přeji všechno nejlepší. Udělala sis skvělou radost. I mě by takové výrobky potěšily. Nejvíce mě asi zaujal šampon s kondicionérem, protože jsou pro mě neznámé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.