Preskočiť na hlavný obsah

Navia - tuhý deodorant

   Ahojte! Dnešný článok chcem venovať produktu Made in Slovakia a to BIO tuhému deodorantu značky Navia, ktorá je okrem iného aj ručne robená. Snahou tejto značky je spojiť čo najväčšie množstvo prírodných zložiek a čerstvé produkty.
   Či je deodorant hodný každodenného používania sa dočítate ďalej. :)




Informácie od dodávateľa

Neobsahuje sódu bikarbónu takže nevysúša a nedráždi pokožku. Obsahuje kamenec, ktorý bráni rozkladu baktérií a tým i vzniku zápachu.

Dezodorant sa vysúva otočením kolieska v protismere hodinových ručičiek. Po osprchovaní natrite jemnú vrstvu dezodorantu do podpazušia (príliš netlačte, radšej natierajte jemne a viackrát). Pre zachovanie kvality skladujte na suchom, chladnom a tmavom mieste.
Kamenec - má antibakteriálne a adstringentné vlastnosti. Sťahuje póry a tým reguluje potenie. Nebráni telu zbavovať sa odpadových a škodlivých látok - teda potiť sa.
Geránium - užitočné pri depresiách, predmenštruačnom syndróme, problémoch s pokožkou, neuralgiách a nervovom vypätí.
Levanduľa - má antifungálné, antiseptické, antidepresívne, upokojujúce, normalizujúce a harmonizujúce účinky. Pôsobí ako deodorant, harmonizuje, omladzuje, má protizápalové a antibakteriálne vlastnosti a podporuje imunitný systém.
Litsea cubeba - pôsobí antisepticky, antibakteriálne a protiplesňovo. Pomáha i pri kŕčových žilách, povzbudzuje, osviežuje a podporuje koncentráciu.
Bergamot - udržuje rovnováhu, regeneruje a pomáha pozdvihnúť melancholickú náladu a je vhodný pri depresii.



Môj názor

V prvom rade sa musím priznať, že po sprche som deo použila asi iba raz. Nie že by sa mi nechcelo, ale párkrát som vám tu spomínala, že som lenivá použiť aj telové mlieko, nie to ešte podobné produkty.
Deodorant som však používala pravidelne každé ráno po dobu viac ako dvoch týždňov a musím uznať, že mi vyhovuje viac ako sprej alebo klasický roll on (napríklad Dove alebo Balea). 
Tým, že je tento deodorant určený aj citlivej pokožke, dokáže sa o ňu poriadne postarať aj tesne po holení. Narozdiel od používania sprejov pokožka neštípe a nevytvárajú sa na nej nepríjemné vyrážky a červené fľaky. 
Čo sa týka výdrže, tu to nie je až taká sláva. Síce deodorant s potom bojuje statočne, vydrží približne nejaké 3-4 hodiny. Samozrejme, výsledný čas závisí aj od toho, či sa počas dňa namáhate.
Tento čas však kompenzuje úplne úžasná a jemná vôňa, ktorá sa na pokožke udrží viac ako spomínané 4 hodiny.
Deodorant neobsahuje žiadne škodlivé látky (veľký lajk), takže sa nemusíte báť, že budete sedieť dve hodiny v čakárni kožnej ambulancie! :)

Ak vás tento produkt zaujal, určite si prezrite e-shop BioNatural.sk! :)

P.S. Veľmi pekne vám chcem poďakovať za podporu, ktorú ste mi vyjadrili v komentároch pod posledným článok. Naozaj si to cením. :)


Ako sa pred potom chránite vy?

Karin

Komentáre

  1. Já používám tuhé antiperspiranty. Ale přemýšlela jsem, že přes zimu bych mohla nějaký přírodní deodorant taky vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S tuhými antiperspiranty zkušenosti nemá, používám Driclor, který účinkuje až týden, zatím jsem nic lepšího nenašla :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja momentálne používam deodorant Salt of the Earth a za mňa veľká spokojnosť. Bohužiaľ sa mi už ale míňa, takže mám v zásobách odložený ešte tuhý deo od Ponia a po ňom by som rada vyskúšala konečne už aj Naviu :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.