Preskočiť na hlavný obsah

Oléanat - Balzam na pery z bambuckého masla s oslím mliekom

   Prajem pekný večer! Počasie v Poprade je deň čo deň chladnejšie a ja začínam pomaly zo skrine vyberať šály a čiapky s brmbolcom. Čo mám ale z toho, keď mi je teplo na krk a hlavu (fajn, blbá otázka, keďže mi to zabezpečuje dobrý zdravotný stav), ale je mi zima na tvár a pery?
   O vhodnom kréme na ruky do tohto počasia som vám písala minulý týždeň a dnes by som sa rada venovala balzamu na pery, ktorý dokáže počas týchto chladných dní pery zachrániť.




Balzam na pery značky Oléanat obsahuje okrem oslieho mlieka a bambuckého masla aj med a vanilku. Je určený ako pre ženy, tak aj pre mužov a deti, ktoré sú náchylné k popraskaným a suchým perám.


Balzam je podľa mňa veľmi tuhý, takže je schopný na perách vytvoriť hrubú vrstvu, ktorá ich chráni. Všimla som si, že čím viac balzamu na pery nanesiem, tým je vrstva hrubšia a dlhšie sa na perách udrží. Taktiež je vhodný aj na pery, ktoré sú už popraskané, pretože obsahuje vitamín E, ktorý podporuje ich regeneráciu.

Na perách balzam pôsobí upokojujúco a podľa mňa má neutrálnu chuť, takže určite sa nemusíte báť, že vám nesadne.
Čo sa týka zloženie, tu má balzam moju plnú priazeň. Neobsahuje žiadne škodlivé látky a 100% zložiek je prírodného pôvodu. 

Balzam si môžete zakúpiť v e-shope Bionatural.sk za super cenu, 4,86€.


Aký balzam v zime používate vy? :)

Karin


Komentáre

  1. Skvelá recenzia, balzám vyzerá skvelo. Ja momentálne používam EOS, keďže som si kúpila 2 ešte na dovolenke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka. :) No Eos som si nedávno objednala aj ja, ale príchuť mi veľmi nesadla, lebo je až príliš sladký na mňa. :D

      Odstrániť
  2. Balzám je super. Do chladného počasí budu potřebovat i já nějaký. Já si akorát objednala kokosový balzám od značky Tvoja kozmetika. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O Tvoja kozmetika som čítala veľa, ale ešte od nich nič nemám. Ak o ňom budeš písať článok, rada si ho prečítam. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.