Preskočiť na hlavný obsah

Som bloggerka! No a?

   Ahojte! Dnes teda oficiálne píšem prvý príspevok, ktorý sa nebude týkať kozmetiky, módy alebo jedla.
Keď som si pred chvíľou zapla blogger, všimla som si, že štatistika je veľmi vysoká. Za včerajší deň si blog otvorilo viac ako 7800 ľudí zo Slovenska. Nebudem klamať, na štatistiku som bola zvedavá, pretože dnes mi pár známych napísalo, že sa k nim dostali správy o tom, že píšem. Mne to nevadí, ale blog som držala v tajnosti úspešne viac ako 2 roky a zrazu to všetko puklo.


   Spočiatku som nevedela, ako na to mám reagovať, pretože to, že vediem blog vie iba rodina, priateľ a pár blízkych kamarátov. Nejde o to, že by som sa hanbila, že to robím, ale bála som sa predsudkov ľudí. Nemohla som však čakať, že všetci budú unesení, pretože stále sa nájde množstvo ľudí, ktorí nedokážu dopriať a musia riešiť fakt všetko. A veru že sa aj našlo.

"Robíš to pre veci zadarmo," samozrejme, že áno! Veď to je sen každej bloggerky. Je in založiť si blog a písať všade možne, aby mi poslali toto a toto....nie, nie a nie! Píšem pre to, lebo ma to baví. Píšem pre to, lebo pomáham dievčatám nájsť si produkt, ktorý im bude vyhovovať. Zoznamujem ich s produktmi, ktoré ich môžu zaujímať. A to, že dostávam veci zadarmo je už len o mojej šikovnosti. Síce nespolupracujem s veľa firmami, ale každú si dôkladne vyberám. Ak ma osloví knižný e-shop, spoluprácu odmietnem, pretože aj napriek tomu, že čítam rada, články o knihách písať nebudem.
"...jasné, šak dnes je každý blogger," a čo? Nech je. Každý má právo robiť to, čo ho baví. Nech si hovorí každý čo chce, v písaní pokračovať budem. Áno, je pravda, že s bloggermi sa v poslednom roku roztrhlo vrece, ale každý je jedinečný a každý má svoj vlastný štýl písania.
"Neni ti to trápne?" nie, nie je. Síce som blog skrývala, ale určite sa zaňho nehanbím. Prvé články sú také, aké sú, ale vymazávať ich nemienim, pretože vďaka ním si dokážem porovnať, ako som sa posunula.

   Blog som nezačala písať s tým, že juhu, budem bloggerka. Písať som začala pre to, lebo som si prechádzala zložitým obdobím a potrebovala som sa nejak odreagovať. To sa mi, samozrejme, podarilo, no blogu som sa nezriekla. Deň, čo deň sa počet návštevníkov navyšuje a mne je ľúto nechať to tak. Úplne prázdne, bez nového článku. Všetky komentáre a e-maily ma posúvajú ďalej a ja som za ne neskutočne vďačná, pretože dnes je dosť ťažké nájsť si stálych čitateľov, ktorí sa na blog vrátia aj po tom, čo už mesiac nevideli nový článok.

   Vďaka blogovaniu som spoznala množstvo ľudí, s ktorými som v intenzívnom kontakte (ahoj Siska!), ale aj bloggerov, ktorých blogy čítam pravidelne. Blog mi za dva roky dokázal dať naozaj veľa a verím, že to bude už len lepšie. :)

   Aj týmto príspevkom chcem poďakovať všetkým, ktorí si našli čas a blog otvorili, komentovali alebo dali odber. Taktiež ďakujem tým, ktorí si blog otvorili pre to, aby ma mohli skritizovať a povedať napísať mi, aká som trápna a že som ovca. Ďakujem! :)


Karin

Komentáre

  1. Tento článek mi mluví dost z duše.
    Podle mě jsou nejlepší blogeři ti lidi, kteří píší protože je to baví. Protože mají psaní v krvi a nemohli by bez toho být. Netouží po slávě, i když je těší. Jsou to obyčejní lidé, co se chtějí se světem podělit o něco z nich. Ale jsou sví a nenechají si do toho jen tak kecat.
    Držím ti palce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len toto nedokáže veľa ľudí pochopiť. Väčšinou práve tí, ktorí sedia doma a nedokážu robiť nič iné, ako kritizovať všetkých a všetko. Mňa síce reakcie sklamali, ale nejdem si z nich robiť ťažkú hlavu. :)

      Ďakujem!

      Odstrániť
  2. Veľmi pekne napísaný článok,úprimný,čo si cením :) Ja som čo sa blogu týka na tom podobne (Ako si bola ty) vie to len rodina a zopár najlepších kamarátov, okolie to nevie, za čo som rada :D ale ak to praskne nič sa nedá robiť budem v tom určite pokračovať :) Ty v tom určite pokračuj lebo to robíš dobre.Názor na toto by ťa mal zaujímať najmä od ľudí ktorí bloguju,potom od tých ktorí o tom vedia trt a mudrujú :) :) Veľa šťastia a vysokých čisielok v štatistikách ♥ www.mimlovee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taktiež s písaním určite neskončím, veď si chvíľu poohovárajú a potom zabudnú, že nejaký blog existuje. Najviac si cením názory od vás, čitateliek. :)
      Ďakujem Ti pekne a taktiež prajem veľa úspechov v blogovaní!

      Odstrániť
    2. Najviac si ich ceníš tak akurát preto, že len tie do teba nepičujú.

      Odstrániť
    3. Najlepšie je pridávať negatívne komentáre ako anonym :D

      Odstrániť
  3. Napsala jsi to moc hezky. Já se z pochopitelných důvodů držím v anonymitě, ale samozřejmě jsem už hodněkrát přemýšlela, co by se stalo, kdyby na to přišel někdo z mého okolí, protože čím dál tím míň parafrázuji situace a lidi. A vím, že kdyby se to stalo, nestyděla bych se, protože jsem na sebe pyšná. Za to, že jsem dokázala o tom všem psát a za to, co jsem na blogu dokázala. Je mi ale jasné,že lidé jsou zlí a závistiví, a když vidí blog někoho známého, začnou ho rozebírat a pomlouvat, protože je to okénko do života daného člověka. Ale co už, hlavní je dělat, co tě baví a naplňuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O mém blogu ví taky zatím jen ti nejbližší a i kdyby se to rozneslo dále, tak mi to nevadí, protože blogování beru jako svůj koníček, který mě baví. :-) Vůbec bych si nevšímala řečí druhých, protože lidé dokážou být neuvěřitelně závistiví a zlí. :-(
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasný článek! Já jsem nikdy nechtěla, aby někdo o blogu věděl, za celou dobu jsem o něm řekla jen dvoum lidem.. A dalších pár lidí si k němu cestičku našlo samo, nejdřív jsem začala panikařit, teď to ale beru, že to tak prostě je a snažím se kvůli tomu netrápit.. Blogování miluju a to je nejhlavnější :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Buď ráda že ti přišlo 7 tisíc lidé ze Slovenska, mě jednou přišlo asi 7 tisíc lidí z Izraele a to je teprve divný :D Jinak to mám nějak tak podobně, moc známých neví, že píšu ale kdyby se to dozvěděli tak by mě to vůbec nevadilo :)
    jinak na mém blogu je giveaway kdyby jsi měla zájem :) http://www.terripeterk.com/2016/10/give-color-to-your-hair-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekný úprimný článok :) len si aj naďalej stoj za svojim! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělý článek :) Naopak, buď ráda, že ty děláš to, co tě baví a jde ti to. :) Jen tak dál! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš skvelý blog, preto sa určite nemusíš hanbiť ani nič, že to robíš ! :) Ľudia tu budú vždy, ktorý budú závidieť. Skvelý a úprimný článok ! Prajem veľa šťastia v blogovaní, veď spolu sme v podstate aj začínali ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Také mám podobné zkušenosti, setkala jsem se s tím, že někdo nedokázal pochopit proč pilšu o nějaké věci, co jsem si koupila, že mám psát jen o těch zdarma... v dnešní době, zřejmě lidi přemýšlí tak divně.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No jéje, já se dočkala tolik negativních reakcí. ,,Blogování je zbytečný koníček." Pche, v tom případě už víc než devět let marním čas!
    Takže... bloguj dál, tvůj přístup se mi líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.