Preskočiť na hlavný obsah

Tekutý rúž - MILANI AMORE MATTE

   Ahojte! Medzi moje najväčšie závislosti patria bez rečí rúže, lesky na pery, balzamy a podobne. Rúžov mám doma viac než 50 a stále ich nie je dosť. Keď som sa dostala k tekutému rúžu značky Milani, veľmi ma potešil. Na testovanie som sa naozaj tešila, no je rúž naozaj taký úžasný ako všade čítam?
   E-shop Krasotika.sk, ktorý mi rúž poskytol, registrujem už dlhú dobu (najmä cez Instagram) a určite ste o ňom počuli aj vy. Ak nie, je čas zmeniť to, pretože Krasotika má v ponuke na SR ťažko dostupné značky za skvelé ceny.




                                                                      Čo sľubuje výrobca?

   Americká značka Milani Cosmetics prichádza s 10 novými odtieňmi obľúbeného tekutého rúžu Amore Matte.Tento revolučný tekutý rúž s hladkým matným povrchom prináša dlhotrvácne odtiene, ktoré dodávajú perám plné bohato pigmentované pokrytie a neodolateľné farby, ktoré sa jednoducho nedajú prehliadnuť.
   Tento matný krém pery nezliepa, dodáva im plnší vzhľad a vydrží na perách až 16 hodín. Pomocou flexibilného plyšového aplikátora sa ľahko nanáša a zanecháva na perách ultra ľahký pocit. Vďaka vitamínom A a E perám poskytuje dokonalú hydratáciu.


                                                                  Čo hovorím ja?

   Celé zle. Toľko sľubov a prd z toho. Hoci je odtieň Petal naozaj krásny, rúž ma veľmi sklamal. Možno mám vysoké nároky, ale od rúžu som čakala všetko sľúbené. Nanášanie na pery je jednoduché, to áno, ale krátko po nanesení sa na perách začnú z rúžu vytvárať malé hrudky a samotný rúž sa začne zlúpavať.


To, že na perách vydrží 16 hodín je pre mňa blud, pretože mne osobne sa na perách udržal ani nie 20 minút. Rúžu som sa snažila dať druhú šancu a naniesla ho ešte raz. Výsledok bol otrasný. Okrem toho, že pery ostali suché ako púšť, rúž popraskal na všetkých miestach. Z pier mizol pekne postupne - od vnútornej časti, až kým pery neostali hnusne orámované (ako kontúrkou).



      Zbavovanie sa rúžu bolo zábavné tiež, pretože voda mi nepomohla. Musela som si pomôcť odličovacími tampónmi, ktoré s ním mali trochu problém tiež. Tu sa ukázalo, že svojim spôsobom dlhotrvácny je :D.


         Značku Milani Cosmetics však zahadzovať nejdem, pretože je bežné, že ak mi nesedí z danej značky jeden produkt, nemusí to tak byť aj pri iných. :)

         Ak máte tipy na matné rúže, budem rada, ak mi ich prezradíte! :)

Karin

Komentáre

  1. Tak to je opravdu strašné, co ti tahle rtěnka dělá. Já mám raději třpytivé a lesklé odstíny, takže s lepší matnou rtěnkou ti bohužel neporadím.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lesklé mám tiež rada, ale v poslednej dobe som začala nosiť matné. Možno mi nesedí, lebo je tekutý. :)

      Odstrániť
  2. Tak to je blbé, mne toto isté robia tekuté rúže od Makeup Revolution, tam ma zaujala hlavne ponuka tých odtieňov, ale po zaschnutí sú ako krieda, tak tie tiež neodporúčam. :/
    Viac používam tie 16h od Dermacolu, na perách ich cítiť, ale zase vydržia toho omnoho viac a uschnú skôr do takej zvláštnej vrstvy, neviem, ale nie je to ten kriedový pocit. Aj keď tam je to odtieň od odtieňa, trblietavé vraj toho vydržia najmenej.
    Ešte som počula, že veľmi dobré a vraj aj lepšie než Milani sú od značky Jordana a ešte sú aj lacnejšie. Tie by som rada vyskúšala tiež. Sú myslím aj na krasotike, nie som si istá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno, áno! Dermacolu dávam všetky svoje sympatie, pretože tie sú proste najlepšie. :) Značku Jordana si taktiež pozriem, lebo matné rúže používam fakt rada a nechcem s nimi skončiť kvôli jednej zlej skúsenosti.

      Odstrániť
  3. Tak to mě fakt překvapilo, jak moc velkým zklamáním tekutá rtěnka byla :/

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tekuté rúže sami o sebe sú väčšinou uplne na nič :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To nie je vôbec pravda. Dermacol a Pupa majú tieto produkty úplne úžasné. :)

      Odstrániť
  5. Tak to je škoda to co ti dělá. Protože mám třeba tekutou rtěnku od essence a ta je vyborná :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.