Preskočiť na hlavný obsah

Jeseň a vypadávanie vlasov

   Ahojte! Po prázdninách som späť aj s novým článkom. Začal nám november a počasie sa začína kaziť (teda, pre koho ako). Stromy strácajú listy a tak isto aj ja vlasy. Áno, čítate správne. Príde mi to dosť divné, ale asi od polovice októbra sa cítim ako strom. Moje husté vlasy sa začínajú pomaličky meniť na úplne riedke a ja sa začínam cítiť úplne bezmocná. Problém vypadávania vlasov ma doposiaľ nikdy netrápil, no teraz som ho začala intenzívne riešiť a v dnešnom článku by som sa s vami rada podelila o poznatkoch, ktoré som sa dozvedela. :)



Veľký vplyv na naše vlasy má samotné počasie. V lete sa radujeme nie len my, ale aj vlasy, ktoré počas teplých mesiacov rastú omnoho rýchlejšie.

Je bežné, že človek stratí za deň cca 100 vlasov. To je 700 vlasov za týždeň. Áno, aj mne to príde ako dosť veľa, lebo veď nemám pocit, že by som začínala byť plešatá. Veľmi ma prekvapila informácia, že vlasy, ktoré bežne nájdeme na vankúši alebo kefe sú vlastne odumreté vlasy, ktoré sa od nás rozhodli odísť dobrovoľne a nie nasilu.

Nebudeme si klamať, rozčesávanie mokrých vlasov je pre mnoho z nás nočnou morou, ktorá tak skoro neskončí, tak vlasy škĺbeme a driapeme, až kým na nich nie je jediný uzol. Po rozčesávaní si však všimneme, že z vlasov na kefe by sa dali urobiť kľudne aj dve parochne. Poriadne husté parochne. To ale taktiež nie je problém, pretože aj tieto vlasy sú tie nepotrebné a slabé, ktoré idú preč dobrovoľne. Tým, že majú oslabené korienky, stačí aj malý nátlak na ne a sú fuč. Za vlasmi netreba plakať, pretože zatiaľ čo slabé odchádzajú, nové (a omnoho silnejšie) rastú. 

Samozrejme, počasie nie je jediným dôvodom vypadávania vlasov. K jednému z najhlavnejších patrí aj stres, ktorému sa deň čo deň vystavujeme. Ak sa vám však zdá, že tých vlasov na kefe je predsa len nejak veľa, nebojte sa a choďte k dermatológovi. No pred tým by som vám možno odporučila zaradiť do stravy vitamíny A, C, B6 a E, prípadne železo a zinok. No a ak neveríte vitamínom, určite odporúčam vyskúšať Matrix Biolage ScalpSync tonikum proti padaniu vlasov alebo Gestil Placenta ampuly proti padaniu vlasov, ktoré vám určite pomôžu minimálne tak ako mne. :)


Karin

P.S. Stále máte možnosť zapojiť sa do GA! 

Komentáre

  1. No mě přijde že mě padají vlasy čím dál tím víc at už je zima nebo léto :D Jinak bych tě ráda pozvala na můj blog, kde právě probíhá giveaway, pokud by jsi měla zájem :)
    http://www.terripeterk.com/2016/11/lets-celebrate-two-years-with-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Padání vlasů mě taky dost potrápilo, ale já používala ostropestřecový olej od Soaphorie a ten mi dost pomohl. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne po pôrode vypadalo tolko vlasov ze konec uz nemam take fajné huste jak som mala tak som si na polku hlavy dala dredy :D hah a

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.