Preskočiť na hlavný obsah

Macadamia Oil Extract - šampón + kondicionér

   Ahojte! Síce ma zajtra čaká predmaturitná písomka z nemeckej geografie (Pán Boh pomáhaj), rozhodla som sa predstaviť vám dva produkty, ktoré sú jasným dôkazom toho, že aj za necelých 5€ sa dá zaobstarať kvalitná vlasová kozmetika. Jedná sa o šampón a kondicionér značky Macadamia Oil Extract, ktoré používam viac ako dva mesiace, takže som objavila všetky ich plusy a mínusy.




Začnem teda vyživujúcim šampónom, ktorý je určený všetkým typom vlasov. Okrem toho, že oba produkty majú krásne obaly, sú aj dosť objemné. Šampón obsahuje 400 ml pomerne hustej bielej hmoty, ktorá má nádhernú vôňu. Výhodou je, že nevonia iba šampón, ale aj vlasy po umytí a to kľudne aj dva až tri dni. Vôňa len tak ľahko nezmizne a na vlasoch sa drží aj ak navštevujete podniky, v ktorých sa napríklad fajčí.
Čo sa týka samotného vplyvu šampónu na suché (moje) vlasy, taktiež dávam 5 hviezdičiek. Aj bez použitia kondicionéra sú vlasy lesklé a jemné na dotyk. Šampón vlasy nijak nezaťažuje a nerobí ich mastnými.
Na použitie nie je potrebné veľké množstvo, pretože jeho penivosť je výborná a aj pár malých kvapiek sa dokáže hravo postarať o celú hlavu.

Cena tohto produktu je 2,40 €, čo je podľa mňa skvelé. Aj pri tomto produkte sa ukazuje to, že nie je nutné míňať stovky eur na známe značky, ktoré nie sú vždy také dobré ako tieto lacnejšie varianty.


Ku kondicionéru teda už len v skratke. Kombinácia týchto dvoch produktov je asi jedno z najlepších rozhodnutí, ktoré som v poslednej dobe urobila :D . Taktiež stojí 2,40 a určite sa oplatí prihodiť ho k šampónu do košíka.
Konzistencia kondicionéru je krémová, takže nečakajte žiadne riedke tekutiny. Vôňu má takú istú ako šampón a pre to si myslím, že vôňa sa na vlasoch drží tak dlho aj vďaka kondicionéru. 
Síce sa uvádza nechať ho pôsobiť na vlasoch 35 minút, nikdy som to neskúšala, veď kto má v dnešnej dobe toľko času? Mne úplne stačilo, keď bol na hlave 2-3 minúty. 
Po opláchnutí boli vlasy lesklé a ľahké. Taktiež sa jednoduchšie rozčesávali.


Aké vlasové produkty používate vy? :)





Komentáre

  1. Ty jo produkty mají zajímavé obaly, já vlasovou kosmetiku dost střídám teď momentálně používám tuhý šampon.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám doma dva tuhé šampóny, ale mám strach ich použiť. :D Aké máš s nimi skúsenosti? :)

      Odstrániť
  2. Skvelá recenzia, určite viem po čom pri najbližšej objednávke siahnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...ja mám v pláne objednať si nabudúce aj olejček. :)

      Odstrániť
  3. Pena recensita, od tejto znacky by som chcela vyskusat olej, citala som, ze jena vlasy super :)

    LIFE IN PICTURES BY LU

    GIVEAWAY SO ZENDIUM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyto výrobky na vlasy nepoznám, ale překvapila mě výdrž vůně u šamponu. Mám ráda, když mi dlouho po umytí voní vlasy. Kondicionér by se mi taky nechtělo nechávat ve vlasech tak dlouhou dobu. Po těchto výrobcích se asi i já podívám. Děkuji za tip. Já momentálně používám šampon a kondicionér z Oriflamu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne nemám s kozmetikou Oriflame žiadne skúsenosti, ale vlasové produkty od Avonu mi nesadli a asi pre to som odpísala aj Oriflame... :)

      Odstrániť
  5. Najlepší šampón, ktorý som v poslednej dobe použila. Aj kondícioner je fajn. Vlády sú jemné, lesklé a voňavé. Už je objednaný aj olejcek aj maska...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.