Preskočiť na hlavný obsah

Rexona - Maximum Protection

   Nie je pot ako pot. Dá sa povedať, že potenie sa z tepla je...zdravé. Hoci je nepríjemné, je to priamy signál toho, že naše telo funguje presne tak ako má. Ak sa však potíme nadmerne, niečo je zle. Znie to síce neuveriteľne, ale pot dokáže signalizovať aj rôzne choroby vnútorných orgánov ako sú obličky alebo srdce, prípadne depresiu. Okrem toho pot z tepla nezapácha tak silno ako pot zo stresu. So stresom sa stretávame každý deň v rôznych situáciach ako je tréma alebo nervozita. Nepríjemný zápach je spôsobený nadmernou tvorbou hormónov a silnou koncentráciou. Ďalšou zaujímavosťou je aj to, že telo dokáže vytvoriť až 5x viac emočného potu ako potu z tepla!
   V dnešnom článku by som vás teda rada zoznámila s antiperspirantom značky Rexona, ktorý nás chráni nie len pred potom z tepla, ale aj pred tým emočným!





Rexona patrí medzi najspoľahlivejšie značky deodorantov a antiperspirantov na celom trhu. Produkt je určený všetkým ženám, ktoré už nebaví používať antiperspirant každú hodinu, pretože tento tu nás chráni pred potom po dobu 48 hodín. Otázne je, či sa na pokožke skutočne udrží 48 hodín...


   ...či to bolo 48 hodín naozaj neviem, ale môžem vám zaručiť, že tých 24 to je určite. Stačí, ak si antiperspirant nanesiem ráno a celý deň môžem ostať pokojná. Antiperspirantu sa úspešne podarilo zbaviť ma potu (hoci si myslím, že to bol ten z tepla) a "máp" na tričku, ktoré sú nočnou morou každej z nás.


Donedávna som používala antiperspiranty iba v sprejovej forme, avšak tento od Rexony mi ukázal, že ma dokáže ochrániť pred potom o 100% lepšie. Taktiež ma veľmi zaujal spôsob nanášania. Antiperspirant je vymyslený tak, že na pokožku ho nedáte zbytočne veľa. Tým pádom aj vydrží dlhšie. Okrem toho sa vstrebáva rekordne rýchlo a pokožku nijak nedráždi. 


Jediné, čo ma veľmi sklamalo je zloženie produktu. Okrem toho, že antiperspirant obsahuje hliníkové soli, má v sebe aj zložky ako napríklad benzyl alkohol alebo butylpenyl. 
Ale keďže má také účinky aké má, všetky škodlivé zložky mu odpúšťam (výnimočne).


Cena antiperspirantu je 5€ a verím, že ho zoženiete v každej dobrej drogérií! :)


Ako sa pred potom chránite vy?

Karin



Komentáre

  1. Já mám raději antiperspiranty ve spreji a hlavně bez vůně. :-) protože to raději použiji parfém :-) většina anti. a deo. sprejů mi připomíná lehce záchodové vůně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já používám taky Rexonu, ale tuhou a jsem s ní velmi spokojená. Navíc i krásně voní, jen to složení by mohlo být opravdu šetrnější. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.