Preskočiť na hlavný obsah

Balea - BB cream

   Neverím, že som opäť tu. Táto pauza vlastne ani nemala byť pauza, pretože som mala v pláne s blogovaním úplne prestať a venovať sa inému druhu písania. Po dvoch mesiacoch ticha som si ale uvedomila, že by mi bolo veľmi ľúto vykašľať sa na blog a rozhodla sa, dať tomu ešte jednu šancu. To, prečo som nepísala je jedno, dnes som späť s novým článkom!

   Dva mesiace ticha mi dali možnosť vyskúšať obrovské množstvo nových produktov, medzi ktoré patrí aj Balea BB cream. Ten som si kúpila čisto zo zvedavosti a bez nádeje na zázraky. Veď čo môžem čakať od krému za necelé 3 eurá? Radšej budem milo prekvapená ako sklamaná, no nie?


Krém je podľa popisu na krabičke (ktorú som, samozrejme, vyhodila) určený pre všetky typy mladej pleti, obsahuje množstvo vitamínov a na pokožke vydrží 24 hodín.


Okej, bod číslo jedna. NEVYDRŽÍ. Hoci ma bolí srdce, keď toto píšem, ale krém sa na pleti udrží sotva 4 hodiny (aj s použitím bázy pod make up). Výhodou je to, že krém na pleti pôsobí ľahko a nezaťažuje ju, no ak nanesiete väčšie množstvo ako je potrebné, nečudujte sa, keď na tvári spozorujete veľké a výrazné fľaky. Tuba obsahuje 50 ml  hnedého hustého krému. Tón BB krému sa však bez problémov dokáže prispôsobiť každej farbe  každému tónu (prepáčte, znelo to rasisticky) pleti. Ja osobne som bledá (či je leto, či je zima) a hoci krém pôsobí tmavo, vôbec taký nie je. Na skúšku ho dostala aj moja mamka, ktorá má tmavšiu pokožku a krém sa prispôsobil aj jej pleti.


Čo sa týka hydratácie, chválim. Už ak by ste sa rozhodli kúpiť si tento BB krém, určite sa to oplatí len kvôli hydratácii. Aj malé množstvo dokáže pokožku hydratovať na nejakých 6-9 hodín, čo sa v týchto mrazoch (hlavne u nás pod Tatrami) hodí. 
Zjednoťovanie pleti nie je tiež problém, pretože hoci je krycia schopnosť krému slabá, dokáže zakryť pehy, prípadne čierny bodky alebo červené fľaky. Zázraky však nečakajte a na vyrážky si pripravte korektor.

Na jednej strane ma tento BB krém veľmi neohúril, no na druhej ani nesklamal, takže by som mu dala asi 60%.

Aké krémy na tvár používate v tejto zime vy? 

Peknú nedeľu!

Karin

Komentáre

  1. Som rada, že si sa vrátila späť. :) Chýbali mi tvoje články!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, aj ja som rada, že opäť píšem. :)

      Odstrániť
  2. Používam extra mastný argánovo-bambucký krém. BB krémy nepoužívam, lebo majú slabé krytie a vždy si radšej sama vyberiem podkladový krém, aký chcem a tiež neverím tým prispôsobivým farbám pre každý tón pleti, lebo to aj tak nesadne každému. Teda mne určite nie. Preto si radšej aj makeup vyberiem presne taký, aký chcem a potrebujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja napríklad BB krémy ani za make upy nepovažujem a používam ich čisto ako denné krémy. Na ten extra mastný sa ešte pozriem, nepočula som ešte o ňom. :)

      Odstrániť
  3. BB krémy mám ráda a tak jsem se velmi potěšila, že si můžu o jednom přečíst. Nezaujal mě natolik abych si ho koupila. Jinak jsem ráda, že jsi zpět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to bolo ako taká mačka vo vreci za pár korún, nabudúce aspoň budem vedieť. :D Ďakujem! :)

      Odstrániť
  4. No já moc BB nevyhledávám, ale dva mám doma. :) Tento mě moc neoslovil :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.