Preskočiť na hlavný obsah

Beauty wishlist - 1

   Ahojte! Nám študentom sa blíži koniec polroka a tieto dní sú posledná nádej na opravu zničeného (známok). Hoci sa veľmi snažím, nedarí sa mi a miesto učenia prezerám rôzne e-shopy a rozhodujem sa, čo v ďalšej objednávke hodím do košíka. Mám už pár  mnoho adeptov a tých by som vám dnes chcela ukázať. Ak máte s nejakým produktom skúsenosť, budem skutočne rada, keď mi o ňom napíšete niečo viac! :)

Poďme na to!





1. Freedom Pro Highlight rozjasňovač je na zozname bodom číslo jedna. Rozjasňovače som začala používať iba pár mesiacov do zadu a odskúšaný mám jeden značky Bell (recenzia čoskoro). Musím uznať, že tieto produkty ma zaujali a obľúbila som si ich. Rozjasňovač od Bell sa mi už ale míňa a ja potrebujem nový. Obehala som všetky drogérie a všetky predajne s kozmetikou, ktoré vo svojom okolí mám, ale bolo to zbytočné, pretože NIKDE som nenašla to, čo hľadám. Našťastie tu je stále Notino.sk. Práve v tomto e-shope som si mohla vyberať a vybrala som si rozjasňovač značky Freedom Pro, s ktorou ešte nemám žiadne skúsenosti. Uvidíme, možno bude lepši ako Bell!

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt freedom pro highlight

Ako dobrá dcéra som sa rozhodla, že nebudem kradnúť rúže mamke, ale zaobstarám si svoje. Začala som dlhotrvácnym rúžom značky a Pupa a ďalší, ktorý si zaobstarám je Dermacol 16H Lip Colour. Musím uznať, že je to jediný rúž/lesk, ktorý na perách vydrží toľko, koľko sľúbi-16 hodín. Je jedno, či pijete, jete alebo robíte niečo iné. Lesk sa neotláča a nevznikajú z neho na perách nepríjemné hrudky. V ponuke je mnoho odtieňov, takže ak zaujme aj vás, určite si máte z čoho vybrať. Verím, že čoskoro bude v mojej kozmetickej taštičke, takže vás budem informovať! :)

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt dermacol 16 hours lip color


BB krémov mám v poslednej dobe plné zuby a v kozmetickej taštičke mi chýba aj make up. V tomto prípade som sa rozhodla, že sa vrátim k starej láske. Make upu Maybelline SuperStay Better Skin dávam 100% v úplne všetkom. Je jedno, či sa jedná o krytie, hydratáciu alebo výdrž. Make up je určený mladej pleti, takže ak sa rozhodujete, aký si zaobstaráte, určite vám odporúčam tento!

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt maybelline superstay better skin


Verím, že sa vám dnešný článok páčil a sľubujem, že po vysvedčení (v utorok) budú články lepšie. :)

Pekný deň!

Karin

Komentáre

  1. Skvelý wishlist :) S rúžom od Dermacolu mám skúsenosť a naozaj vydrží a nejde dole :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu rtěnku chci také moc vyzkoušet!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To prolízání eshopů velmi dobře poznám, taky to tak mám. Zatím ale odolávám. Rtěnku mám doma a je fajn. Jsem s ní velmi spokojená. Jen je na můj vkus moc výrazná a tak si plánuji koupit světlejší odstín. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.