Preskočiť na hlavný obsah

Bell Secretale - riasenka a lesk na pery

   Ahojte! Aj dnešný článok bude dvojitá recenzia, no narozdiel od tej včerajšej sa v tejto budeme baviť o dvoch rôznych produktoch značky Bell. Ak ma sledujete na Instagrame, už dávnejšie ste si mohli všimnúť, že s touto značkou spolupracujem. V dnešnom článku by som vám teda opísala lesk na pery  riasenku z edície Secretale.




Hoci nepatrím medzi milovníkov leskov na pery, zázračná škatuľa s produktami ich v sebe skrývala rovno niekoľko. Najviac ma zaujal výrazný ružový, ktorý sľubuje dlhotrvácnosť a sýtu farbu.

Ako lepšie otestovať podobný produkt ako v piatok večer? Pred odchodom som si na pery naniesla najprv klasický balzam, aby boli vláčnejšie a následne lesk. Na prvý pohľad sa zdá, že farba je skutočne veľmi výrazná, no už po aplikácií je viditeľná zmena farby. Lesk sa na pery nanáša jednoducho pomocou klasického aplikátora.

Farba je na perách sýta a skutočne vydrží dlho, no ak si k perám pravidelne prikládate poháre, po nejakom čase je nutná menšia úprava (nehovoriac o tom, ako na vás zazerajú "ochotní" čašníci). Lesk však pery nevysušuje. Zdá sa mi však, že sú viac hydratovanejšie ako pred použitím lesku.




Riasenka ma prekvapila milo tiež. Musím sa priznať, že riaseniek mám momentálne doma na rozdávanie a neviem, ktorú skúšať skôr. Túto Bell som však testovala minimálne od novembra, takže nech sa páči pár postrehov.

Narozdiel od riaseniek Dermacol, o ktorých som písala včera, má táto od Bell kefku z umelej hmoty a ešte k tomu divného tvaru. Nečakala som žiadne zázraky, no predsa prišli (po dlhom čase milé prekvapenie). Jedná vrstva riasenky dokáže mihalnice viditeľne predĺžiť bez toho, aby vyzerali umelo. Viac vrstiev ich dokonca zahustí. Ak to však preženiete, je pravdepodobné, že mihalnice ostanú nepekne zalepené. Hoci nie je vodeodolná, drží sa pred potom a sem-tam aj pred vodou a micelárnou vodou. Ja osobne som sa pri pravidelnom používaní tejto riasenky nestretla so žiadnym väčším alebo menším problémom. :)



Neviem ako vy, ale ja stále preferujem rúže. Aký je váš názor na lesky na pery? :)

Karin



Komentáre

  1. Máš krásne pery!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velice me zaujala pigmentace a barva lesku. ❤ kfdybych nevedela ze je to lesk, nebala bych se rict,ze je to tekuta rtenka. ❤❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to tak zo začiatku aj vnímala, ale to, že to je lesk mi názor aj tak nezmenilo. :)

      Odstrániť
  3. Jedná sa o poľskú značku, ktorá na slovenskom trhu ešte nie je dostupná. :) Je vážne super, jeden z mála leskov, ktoré používam pravidelne. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.