Preskočiť na hlavný obsah

Súboj titanov - riasenky Dermacol Angelash & Devilash

   Hádajte kto má chrípkové prázdniny? Ja! Hádajte kto pridá každý deň nový článok? Ja! Juhu, tešíme sa!
Po náročnom (a klasicky krátkom) víkende som späť s rovno dvojitou recenziou na dve riasenky, ktoré si pred viac ako rokom získali moje srdce. Jedná sa o riasenky značky Dermacol - Angelash a Devilash.





   Hlavným poslaním riasenky Dermacol Angelash je dodať mihalniciam chýbajúci objem a dĺžku.

   Hoci riasenky so zaoblenou kefkou nevyhľadávam, povedala som si, že toto skúsim. Okrem toho nie je kefka umelá, ale z prírodných vlákien. Za šancu, ktorú som jej dala som veľmi rada, pretože tento produkt patrí medzi tie, ktoré tak skoro nevymením. Práve vďaka zaobleniu kefky je aplikácia jednoduchá a kefka nevynechá ani jednu riasu.

   Na prvý pohľad sa zdá, že na kefke je veľmi veľa farby, no tá sa na riasy dá naniesť pekne rovnomerne. Mne osobne riasy nezlepila a nezanechávala na nich hrudky, čo je však dosť individuálne. Čo sa týka objemu a predĺženia, dávam desať bodov z desiatich. Riasenka dokáže pomôcť jednou vrstvou aj tým ženám, ktoré majú riedke mihalnice. Odporúčam však naniesť viac ako jednu vrstvu. :)

   Cena riasenky Angelash je 8,49€ , čo sa podľa mňa skutočne oplatí! :)


Protikladom Angelash je riasenka Devilash, s ktorou až také dobré skúsenosti nemám.V porovnaní s Angelash má za úlohu dodať riasam objem, nie ich predĺžiť. Kefka nie je zahnutá, no taktiež je vyrobená z prírodných vlákien. Nevýhodou je, že farba, ktorá je na kefke, sa na mihalnice dá jednoducho naniesť zle. Jeden zlý pohyb a riasy máte zlepené do štyroch veľkých častí a odlepiť ich je celkom veľký problém. 
Ak sa však posnažíte a riasenku budete nanášať trpezlivo a opatrne, výsledok stojí za to! Značka Dermacol ponúka naozaj kvalitné produkty za super ceny, ktoré si ihneď obľúbite a nedáte na ne dopustiť.


...a výsledky:



Aký máte názor na značku Dermacol? Ktorá riasenka je vaša TOP? Budem rada, ak mi to prezradíte a inšpirujete ma! :)

Karin




Komentáre

  1. Odpovede
    1. Ak budeš objednávať z Notino.sk, prihoď si ju do košíka! :)

      Odstrániť
  2. Mě Devilash příjemně překvapila. Krásný obal a bombový efekt :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som písala, je to individuálna záležitosť, nie ako očné tiene napríklad. :)

      Odstrániť
  3. Tyto řasenky vypadají na oku moc hezky. Mou nejoblíbenější řasenkou je Lash sensational od Maybelline. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú som napríklad ešte nemala, dokonca som o nej ani nepočula. Ale vďaka za tip, pozriem sa po nej. :)

      Odstrániť
  4. Angelash asi někdy zkusím, vypadá docela dobře :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Angelash jsem zkoušela a je naprosto boží. :) Měla jsem už několikáté balení a určitě si ji pořídím znovu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja Angelash milujem! :) Tá druhá mi moc nesadla a nejako som nevykúmala kvôli čomu, keďže som ju hneď hodila sestre :) Ale Je pravda, že sa im to podarilo a podľa mňa prekonali aj Rimmel - uhorkové maskary.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju súťaž, ktorá je na blogu GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Uhorkové maskary? Nový pojem pre mňa, ale čeknem si to! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.