Preskočiť na hlavný obsah

Pupa - očné tiene + lesk na pery

   Ahojte! Keďže som už tretí deň na maródke, povedala som si, že by som sa mohla nejak angažovať. A tak som tu aj s novým článkom (krátkou recenziou), v ktorom vám predstavím očné tiene a lesky na pery značky Pupa. Tiene a lesky som dostala ako suvenír z Talianska a veľmi som sa mu potešila, hoci sa v poslednej dobe vôbec nemaľujem. Napokon sa mi predsa len zišli, pretože podobné odtiene som potrebovala na stužkovú. Poďme na to! :)





Ako môžete vidieť, tiene a lesky na pery sú uložené v kazete, ktorá pripomína mačičku. Kazeta je celkom malá, takže sa zmestí do každej kabelky.

Začnem teda očnými tieňami. Paleta obsahuje tri odtiene lesklých tieňov: svetlý, svetlohnedý a tmavohnedý. Výhoda svetlého je aj v tom, že sa dá v pohode použiť ako rozjasňovač. Pigmentácia tieňov je výborná. Napríklad na stužkovú som sa líčila ráno a tiene som mala v poriadku aj neskoro v noci. Tmavohnedý tieň síce pôsobí dosť tmavo, no na pokožke je svetlejší. Čo sa týka zvyšných dvoch odtieňov, tie majú na pokožke podobnú farbu ako v paletke.
Tiene oči nezaťažujú a u mňa nevyvolali žiadne svrbenie alebo začervenania očí. 



   K leskom na pery toho poviem málo, pretože som ich poriadne ani nepoužila. Vyskúšala som ich raz a celé zle. Pery dokázali poriadne zalepiť a ťažko sa dávali dole. Okrem toho nič nevydržia, pretože po pol hodine máte na perách z lesku len obrysy (na kraji pier).Pochváliť chcem však pigmentáciu toho "modrého", ktorý na pery dokáže naniesť krásne trblietky.


    Dokopy by som to zhodnotila tak 50/50, keďže tiene potešili a lesky sklamali. V každom prípade sa chcem ospravedlniť, že tento článok je taký slabý, ale necítim sa dobre a viac by som zo seba jednoducho vyprodukovať nedokázala. Ale však ja vám to vynahradím, čoskoro! :)

             Želám vám pekný zvyšok dňa!
Karin

Komentáre

  1. kde sa to dá zohnať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem měla jednu paletku, kde lesky na rty byly úplně o ničem a stíny zase super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc mě tyhle paletky nelákají, rozčiluje mě, když jsou u sebe pudrové a krémové produkty :D
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak túto paletku som ešte nevidela, ale vyzerá zaujímavo. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.