Preskočiť na hlavný obsah

Balea - denný ošetrujúci krém pre suchú pleť

   Život maturanta počas chrípkových prázdnin je úžasný. Hoci by som sa mala učiť, priznávam, že do kníh som sa ešte ani len nepozrela (zajtra to zmením, sľubujem). Týmto by som sa chcela poďakovať všetkým, vďaka ktorým prázdniny máme (#GPDTRulezz) a zároveň vám zaželať skoré uzdravenie. :)
   Dnešný článok bude venovaný dennému krému značky Balea, ktorý som si kúpila spolu s BB krémom, o ktorom som vám tu písala. Zimné počasie nás núti starať sa o svoju pleť dôslednejšie ako kedykoľvek predtým a ošetrujúce denné krémy sú v tomto období skutočne dôležité.




Krém je určený pre suchú pokožku, no podľa môjho názoru je v zime vhodný pre každý typ pleti. Obsahuje bavlníkový olej a olek z oreacha kukui, vďaka ktorým krém pokožku ochráni pred vonkajšími vplyvmi a zároveň hydratuje.


Ja osobne som krém začala používať v období najväčších tatranských mrazov (-20, nesrandujem) a veľmi mi pomohol. Predtým, než som odišla z domu som si ho naniesla na vyčistenú pleť (na ktorú som následne dala makeup) a dúfala, že vydrží celý deň.


Vydržal. Krém dokázal pleť hydratovať a ochrániť pred mrazom počas celého dňa a žiadna ďalšia aplikácia nebola absolútne potrebná. 
Ako vidíte na obrázku, krém je bielej farby a hustý. Pochváliť by som chcela taktiež rekordne rýchle vstrebávanie sa, ktoré netrvá ani 30 sekúnd.
Ak používate make up, ktorý vašu pleť vysušuje, určite skúste krém využiť ako podkladovú bázu. Hydratácia je taká silná, že o suchej pleti sa vám nebude ani snívať. :)


Balenie obsahuje 50 ml krému a vzhľadom na množstvo, ktoré denne spotrebujete vám vydrží naozaj dlho. Značka Balea opäť nesklamala a dokázala mi, že kvalitný krém na tvár sa dá kúpiť aj za necelé 3€! :)


...počas fotenia krému mi skoro zhasol život, keďže som dostala priam geniálny nápad odfotiť ho na balkóne. Nastal jeden zlý pohyb a mobil som len tak-tak zachránila (bývam na štvrtom poschodí)...

To bola len taká vsuvka. :D V každom prípade máte s týmto krémom skúsenosti? Prípadne, aký používate vy? :)


Karin





Komentáre

  1. Jo balea, tu jedu už několik let... Je fajn, levná a celkem účinná. Poslední dobou mi přestává stačit, postupně ji vyměňuji za lepší výrobky (tzn. i dražší, přece jenom vydělávám). Namazat se jednou by mi určitě nestačilo, to ale bude tím, že se extrémně vysušuji, mažu se aspoň dvakrát denně i v létě. Teď je na mě slabý i kokosový olej... :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, tak to je čo povedať, keď ani olej nepomáha...:) Balea je fajn, ale v niektorých prípadoch sa oplatí klepnúť sa po vrecku a kúpiť niečo kvalitné. :)

      Odstrániť
  2. Já mám někdy pleť suchou a to hlavně na čele a na nose takže by se mi hodil i jako výživa na noc nebo pod makeup :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam, ak si ho zaobstaráš, daj vedieť, či ti vyhovuje! :)

      Odstrániť
  3. Navíc se mi hrozně líbí i ty barvičky na obalu. Krém vypadá zajímavě, já momentálně používám pleťové oleje, které taky hezky ochrání pleť před zimou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebudeme si klamať, obal musí zaujať stále! :D Aké oleje? Možno by som skúsila. :)

      Odstrániť
  4. Ja vám všetkým závidím, ktorým stačí používať niečo takéto. A ktorý hlavne môžu. Presne tento krém som si kupovala, lebo bol ževraj vhodný ako báza pod makeup. Ale mňa na pleti páli. Fakt príšerne. Som z neho hrozne červená, je to nepríjemné, keď som to už raz vydržala, tak aj tak sa "vyžmolkoval" dole a nemala som pocit, že by zhydratoval. Letel do koša. Ja používam buď obyčajnú Niveu, do ktorej miešam ešte kokosový olej alebo mandľové mastné krémy od Dermacolu plus tiež olej :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.