Preskočiť na hlavný obsah

Čo mi zachránilo vlasy?

   O keratíne som toho počula už veľa, no doposiaľ som nemala možnosť vyskúšať ho. Na vlasy som si dávala rôzne keratínové masky, ktoré mi dosť pomohli, avšak priamo ku keratínu som prístup nemala. To sa ale včera zmenilo. Na keratín som sa tak tešila, že som presunula celé plány a hneď čo som prišla zo školy, musela som ho použiť. O výsledkoch sa dočítate nižšie!




Okrem keratínu som od e-shopu cocochocokeratin.sk dostala aj masku na rozštiepené končeky, ale tej sa budem venovať v inom článku, keď ju poriadne vyskúšam.

Musím sa priznať, že som zo samotnej aplikácie mala trochu strach, pretože na mňa pôsobila príliš komplikovane. Najprv som si vlasy musela umyť čistiacim šampónom, ktorý odstraňuje všetky nečistoty vo vlasoch a následne ich vysušiť. Na suché vlasy som pomocou štetca naniesla samotný keratín, ktorému som dala desať minút na vstrebanie sa. O oplachovaní sa na návode nepísalo nič, čo ma trochu zaskočilo, pretože som sa bála, že vlasy budú veľmi mastné. Našťastie neboli. Po desiatich minútach (strachu) som vlasy, na ktorých bol stále keratín vyfénovala. No a na rad prišla posledná úloha. Zažehliť keratín do vlasov. 7-10 krát. Toto sa mi nepáčilo už vôbec, pretože moje vlasy boli aj bez toho veľmi suché a zničené. Keratín však vlasy nie len vyrovnáva, ale aj plne vyživuje, tak som išla na to. Po hodine žehlenia som mohla s hrdosťou prehlásiť, že som to dala. Bez akejkoľvek ujmy na zdraví...teda...jedna ujma bola. Keratín vonia fakt úžasne. Prvých pár minút. Počas nanášania som bola donútená dať si malé pauzy, pretože príjemná  vôňa sa veľmi rýchlo zmenila na štipľavý zápach, z ktorého ma nie len štípal nos, ale aj slzili oči.


Priznávam, že výsledok ma zaskočil. Hoci boli moje očakávania skutočne veľké, nečakala som, že keratín mi dá vlasy do poriadku. Výhodou aplikácie je aj to, že teraz si 3-4 mesiace nemusím žehliť vlasy. Lesk, ktorý pred použitím mojim vlasom chýbal sa vrátil. Vlasy vyzerajú zdravo, nie ako kopa sena. Na dotyk sú jemné a ľahké.
Menší problém som mala so šampónom, pretože mi vlasy neskutočne vysušil. 


Hoci je keratín dosť drahá záležitosť, investícia sa určite oplatí. Balenie obsahuje 100 ml keratínu, ale na jednu aplikíciu nie je potrebné všetko. Mám husté vlasy, ktoré mi siahajú po lopatky a keratínu sa mi zvýšilo ešte tak na ďalšie dve aplikácie. E-shop ponúka aj výhodné sety, ktoré obsahujú keratín a šampón. Okrem keratínu nájdete v e-shope aj iné produkty, ako napríklad už spomínanú masku na zničené končeky.


Skúšali ste keratín? Aké s ním máte skúsenosti vy? :)

Karin


Komentáre

  1. S keratinom skúsenosti nemám, no taktiež som používala nejaké produkty, ktoré ho obsahovali. Skvelý článok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Něco takového by se mi fakt hodilo. Jednou jsem na podobné proceduře byla v kadeřnictví a byla jsem moc spokojená :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ROzmyslala som nad keratinom, no obavam sa aplikacie a v salonoch je to zas mega drahe. Takze este porozmyslam ale chcela by som poriadny lesk a nemusiet si zehlit vlasy :D Skoda, ze si nepridala aj foto vlasov pred a po.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keratin, a ten od Cocochoco obzvlášť, je parádní vynález! Nechávám si ho od kadeřnice zažehlovat už čtvrtým rokem a nemůžu si ho vynachválit! Aplikaci sama bych ale nedala. Zajedno se bojím, že bych to blbě zažehlila a za další ten šílený smrádek při foukání... Slzí mi vždycky oči, a to je mám celou dobu zavřené! :-D
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aplikace mi přijde taky dost složitá, ale výsledek určitě stojí za to. S keratinem zkušenosti nemám a taky si jen kupuji šampony a masky, které ho obsahují. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.