Preskočiť na hlavný obsah

Essence - paletka očných tieňov

   V tomto čase prebieha plesová sezóna a my môžme zo seba urobiť kočky (nie že by sme nimi neboli). Myslím to tak, že aspoň na jeden deň môžme zabudnúť na basic líčenie a.k.a. špirála a balzam na pery a totálne sa zmeniť. Na nepoznanie.
   Je však veľmi dôležité vybrať si správne očné tiene, pri ktorých nebudeme musieť riešiť, či stále držia. Aby som vám pomohla, pripravila som si článok o štvorici očných tieňov značky Essence, ktoré som použila v líčení na stužkovú.




Ako môžete vidieť na obrázku, paletka obsahuje štyri rôzne farebné odtiene: ružovú, fialovú, zlatú a čiernu, ktoré sa dajú pekne skombinovať.
Na zadnej strane paletky sa píše, že tiene sú dlhotrvácne a ja s týmto tvrdením úplne súhlasím. Aj ak sa počas tancovania spotíte, nemusíte sa báť, že sa tiene rozmažú po celých očiach (nedajbože tvári). Ja som si tiene na oči aplikovala tesne pred obedom a na svojom mieste ostali aj po stužkovej.


Farby v paletke sú skutočne výrazné, no na pokožke sú výrazné iba tri z nich. Zlatý odtieň testom bohužiaľ neprešiel a ak chcete aby bol viditeľný, musíte ho naniesť omnoho viac. Na druhej strane zvyšné tri farby sú na pokožke takmer zhodné s farbami v paletke.



Tiene sa ľahko nanášajú či prstom, aplikátorom alebo štetcom. Ja by som vám však odporučila skúsiť to so štetcom, veď predsa len chceme dosiahnuť čo najlepší efekt.

Paletku nie len s týmito odtieňmi nájdete v drogérií DM za 3,49€.
Ak vás zaujal štetec, ktorý je podľa mňa ideálny, kliknite SEM a nájdite si farbu, ktorá sa vám bude páčiť! :)


Chystáte sa na ples? Kto vás bude líčiť? Vy samé alebo kozmetička? :)


Želám krásny deň!

Karin




Komentáre

  1. Tiene od eesseence poznám a mám pocit že tie z limitiek sú vždy lepšie ako bežne dostupné. Essence je raz taká, produkt od produktu iná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je super, že taká lacná paletka je aj celkom kvalitná :) škoda toho zlatého tieňa :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ten zlatý veľmi nepotrebujem, takže ma to až tak nemrzí. Škoda je, že skazil celkové hodnotenie. :D

      Odstrániť
  3. Oční stíny od essence už jsem vyzkoušela mám jich celkem dost, tahle má dobře sestavené barvičky. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa sú toto prvé Essence očné tiene, ktoré mám, ale určite nie posledné. :)

      Odstrániť
  4. Paletka má zajímavé barvičky. Nikam na ples se nechystám, ale asi bych se zkusila svěřit kosmetičce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama by si si netrúfla? Veď dalo by sa s tým pekne pohrať. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.