Preskočiť na hlavný obsah

Goals a.k.a. život v online svete

   Tento týždeň začneme trochu inak ako kozmetikou alebo inou recenziou. V dnešnom článku by som sa rada vyjadrila k téme "GOALS" a k samotnému životu v sociálnych médiách, ktoré nás denne prenásledujú nie len na Instagrame.




#CoupleGoals
#RelationshipGoals
#FriendshipGoals
#SquadGoals
#BodyGoals
#EyelinerGoals
...
Takto by sa dalo pokračovať donekonečna, pretože náš milovaný (a denne používaný) Instagram uchváva vo svojom archíve milióny (úplne vážne) fotiek, ktoré takýto alebo nejaký iný Goal-hešteg nesú.

Keby to boli len fotky, bolo by to fajn, ale samotný profil (NAPRÍKLAD!) @Couplegoals dokáže byť v čase rozchodu dosť demprimujúci, keďže každý jeden obrázok, ktorý obsahuje, ukazuje na zamilovaných ľudí a taktiež aj na to, ako by sme asi približne mali vyzerať, keď štádium zamilovanosti prežívame.

Poznám jednu osobu, ktorá svoj život (nie len ten milostný) v jednom kuse prirovnáva k podobným fotkám. Úplne bez hanby.
"Pozri, aké ruže má," prípadne "Bože, aj ja sa chcem s niekym takto túliť"
...moja zlatá, ty by si mala v prvom rade začať žiť v reálnom svete a potom o niečo takéto žiadať. Život v Insta svete nie je život. Aj ja si môžem stiahnúť obrázok dievčiny, ktorá sa na mňa podobá a pridať ho do svojho profilu...Ibaže...Čo z toho budem mať? Dobrý pocit? No to asi ťažko.

Hešteg #BodyGoals má v dnešnej dobe obrovskú moc. Každej z nás vybehol na Instašite minimálne raz obrázok ženy, ktorá sa môže pýšiť dokonalou postavou (a veru že sa aj pýši, veď stačí pozrieť do jej profilu). A tu to prišlo. 
"Prečo nemôžem byť takáto aj ja?"
"Aj ja chcem takú medzeru medzi stehnami!"
Dnešná mládež je veľmi ľahko ovplyvniteľná internetom a jeho obsahom, takže sa fakt nečudujem, že percento anorexie a iných podobných chorôb prudko stúpa. Napríklad na Slovensku trpí touto chorobou viac ako 15 000 osôb, prevažne dievčat vo veku od 14 rokov. 
Možno si to neuvedomujeme, no aj takéto obrázky stoja za tým, že mladé dievčatá prestavajú jesť a snažia sa byť niekým iným.

Ja proti týmto heštegom nemám vážne žiaden osobný problém, no podľa mňa nie je úplne v poriadku, keď nám sociálne siete a obrázky kážu, ako máme žiť. Normálne však nie je ani to, keď sa tým riadime! 

Určite vám odporúčam pozrieť si toto video!



Viem, že tento článok je trochu iný, no budem skutočne rada, ak mi sem napíšete vlastný názor na #GOALS alebo na samotný život v sociálnych médiach! :)

Karin

Komentáre

  1. Podla mna je viac nez dolezite mat GOALS alebo skor predstavu o co sa v zivote usilujeme. Jasne, ze ak ma clovek jediny ciel v zivote a to mat medzeru medzi stehnami, tak nie je vyspely ale aj to je nejaky ciel. Ak si vie presne definovat kroky k splneniu tohto ciela tak v tom pripade beriem media ako pozitivnu motivaciu. Ak je to vsak iba o sebalutosti a ziadnej praci na sebe samom, tak tie media skor skodia.
    Vzdy to bude len o sebauvedomeni sa a vyspelosti. Vsetci mame odlisne ciele a tuzby, no dolezite je, kto podnikne kroky k ich uskutocneniu a kto ostane na mieste v sebalutosti.
    O tejto teme sa da vela diskutovat, a aj to tej pomyselnej instagramovej dokonalosti. Myslim, ze vyspely a uvedomely clovek to berie ako inspiraciu a nie ako dogmu, ktoru ak nesplni, tak nie je hodny. Ale bohuzial, tych rozumnych ludi je pomenej a hlavne v mladom veku su ludia zranitelni a riesia nerealne problemy typu medzera medzi nohami. Scitanost, informovanost a zaujem o rozvoj osobnosti a zdravia je zaklad.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.