Preskočiť na hlavný obsah

(Nie len) Valentín s Fusakle

   Pseudosviatok, ktorý nás núti kupovať svojim milovaným trápne plyšové macíky a čokolády v tvare srdiečka sa neúprosne blíži. Áno, presne tak, Valentín. Hoci ja tento rok nejdem radosť darčekom robiť nikomu, určite niektoré z vás áno! Dnešný článok však nebude len pre zadaných, ale bude venovaný všetkým z vás, pretože radosť si predsa môžete urobiť aj sami! Nech sa páči, najlepší tip na darček (teda...aspoň podľa mňa).


Áno, síce som sa zaťala, že tento rok na blogu svätého Valentína nespomeniem, akosi sa mi to nepodarilo dodržať. Z ponožiek Fusakle.sk som taká nadšená, že som sa rozhodla spomenúť ich práve v tomto článku.

Hovorí sa, že život je príliš krátky na nosenie nudných ponožiek (tedaa nehovorí, ja to hovorím). Biele a čierne ponožky sú už dávno nudnou záležitosťou a do módy sa v poslednej dobe dostali pestré vzorované kúsky, ktoré sa dajú dokonale doladiť k topánkam alebo samotnému outfitu.

Značka Fusakle dala nedávno do predaja krásnu valentínsku kolekciu, ktorá sa vyrába pre páry ako darček. Veď je milé, keď máte s priateľom rovnaké ponožky, nie? 


Ak si nepotrpíte na srdiečka a mačičky, nemusíte sa báť. Okrem valentínskej kolekcie značka ponúka množstvo iných kreatívnych vzorov, spomedzi ktorých si určite nájdete aspoň jeden vysnený pár. 



Hej, šak také ponožky vzorované majú všade...ale viete prečo by ste si mali zaobstarať práve Fusakle? Všetky ponožky, ktoré sa môžu pýšiť touto značkou sú vyrobené na Slovensku a my predsa podporujeme slovenských výrobcov, či nie?



Nechápem, prečo sa ľudia netešia z ponožiek, ktoré si nájdu pod stromčekom...áno, možno to je otrepané, no určite to poteší viac (minimálne na Valentína) ako čokoláda, ktorú bez hanby zjem (a ešte mi aj brucho narastie!). Možno to bude znieť divne, ale môj otec mal Fusakle na plese. Také klasické pásikavé, ktoré mu ladili s motýlikom. Ani by ste neverili, koľko pozornosti upútal! Ponožky sú práve ten kúsok v outfite, ktorý niekedy dokáže zaujať najviac a podľa môjho názoru si ich módny odborníci čoskoro začnú všimať (nie len v sandáloch).



Aký názor na ponožkovú módu máte vy? A čo kupujete svojmu drahému na Valentína? :)

Karin






Komentáre

  1. Ty černobílé se mi fakt líbí, ale já osobně mám ráda vzorované a barevné kotníčkové, dlouhé ponožky mi vadí a nějak se v nich necítím i přesto, že nikdo neví, že je mám a nejsou vidět. :D

    Fakynn

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nikomu nič na valentína, zas som sama (jak každý rok). :D ale tie ponožky sú úžasné úplne!!!! Určite objednám aspoň zo tri páry

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie ponozky uplne zboznujem, odkedy sme ich objavili dostavam ich skoro na kazdy sviatok a vsetky su uplne super. hlavne sa mi paci to balenie, ze su zabalene ako keby v plechovke - je to naozaj pekne a originalne. :)

    fluffyacerbity.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.