Preskočiť na hlavný obsah

Súboj Titanov- dlhotrvácne rúže Dermacol a Pupa

   Vo wishliste, ktorý som publikovala minulý mesiac som písala o dlhotrvácnom rúži značky Dermacol, ktorý by som si chcela zaobstarať. Ľady sa pohli a ja ho konečne mám vo svojej kozmetickej taštičke.
   Dnešný článok bude ďalší Súboj Titanov, v ktorom si tekutý rúž od Dermacolu porovnáme s podobným značky Pupa! :)




O tekutom rúži Pupa som písala už v TOMTO článku, takže informácie iba zhrniem.
Na to, že ma stál takmer 15€, nič moc. Teda, v porovnaní s tým od Dermacolu. Rúž na perách vydrží skutočne celý deň, no počas pitia alebo jedenia si uvedomíte, že sa z neho stávajú malé chuchvalce, ktoré sú na perách dosť na obtiaž. 


Výhodou rúžu je, že sa neobtláča na poháre ani na príbor.


Farba rúžu je sýta a takou ostane aj po nanesení balzamu (alebo ako to nazvať), ktorý sa postará o dlhotrvácnosť. Nevýhodou je, že farba sa na perách viditeľne zosvetlí.




Podobný zázrak od Dermacolu ma ale potešil viac. Tekutý rúž sľubuje, že na perách vydrží 16 hodín, čo je aj pravda. Pery počas celých 16-tich hodín nevysušuje, naopak hydratuje ich. Použitie tohto rúžu odporúčam najmä "párty ženám" , ktoré sú lenivé chodiť každých 20 minút na toaletu kontrolovať, či rúž nemajú na zuboch. Rúž sa neobltáča ani na zuby a ani na poháre, či príbor.

To, že som mala problém odstrániť ho z pier mi vôbec neprekáža, pretože to bude asi o niečom svedčiť, no nie?


Tekutý rúž od Dermacolu na perách nezanecháva žiadne chuchvalce.




                                            Na výber je množstvo odtieňov.




                     Je lacnejší ako rúž Pupa, stojí okolo 10€.




   Zhrnutie: Za mňa sa víťazom stáva jednoznačne rúž od Dermacol. Ak vezmeme do úvahy to, že na perách nevytvára chuchvlace/hrudky, ktoré sú nepríjmné, to, že nás bude stáť menej peňazí alebo to, že má na výber viac odtieňov, tak je to jasné. Okrem toho vydrží na perách dlhšie ako Pupa rúž, pričom absolútne nestratí svoju farbu! :)


                                                    Karin


Komentáre

  1. Mám dermacol, také mi nejde odlíčit já jsem s ním zatím spokojená, ale na nějaký závěr je to ještě brzo.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Pupa som ešte nemala nič. :) Od Dermacolu som skúšala tento rúž a je pravda, že na perách naozaj drží ako sľubuje a ťažko sa odličuje :). inak skvelá recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vybrala sis krásný odstín rtěnky od Dermacolu. Taky ji mám a jsem s ní asi nejspokojenější. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že tu sa ťažko nájde poriadny konkurent. :D

      Odstrániť
  4. Dermacol je super! :) ja ho odličujem dvojfázovým odličovačom na oči, pretože je lepšie mať niečo s olejovou zložkou na neho :) a kúpila som ho v DM za 6€ :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu, určite to najbližšie skúsim. :) Fíha, to si mala riadne šťastie, musím tam ísť pozrieť aj ja. :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.