Preskočiť na hlavný obsah

Nivea - ANTIPERSPIRANT PEARL & BEAUTY

   Dá sa povedať, že som aktívny športovec. Počas leta behám s hadicami a leziem po vežiach, v zime sa zas venujem atletike a posilňovni. Vo svojej tréningovej výbave mám množstvo vecí, ktoré nie sú až tak podstatné, no medzi tie podstatné patrí jednoznačne antiperspirant. V poslednej dobe som si veľmi obľúbila jeden od Nivei, na ktorý sa dnes spoločne pozrieme! 😊




Antiperspirant Nivea pearl & beauty sľubuje hebké, príťažlivé a svieže podpazušie počas 48 hodín. Okrem eliminácie podpazušia slúži aj na ošetrenie pokožky. Keďže neobsahuje alkohol, je vhodný pre každý typ pokožky. Sprej bol dermatologicky testovaný (samozrejme nie na zvieratách) a schválený. 


Ja osobne som bola najviac zvedavá na to, či má efekt fakt až 48 hodín. Popravde som to ani nečakala, čo bolo fajn. 48 hodín je aj v tomto prípade mýtus, ale to mi neprekáža, pretože antiperspirant od Nivei chráni našu pokožku pred potom omnoho dlhšie ako iné spreje. Po rannom nanesení je potrebná ešte jedná aplikácia počas dňa, avšak to nestojí veľa času.



Príjemná ženská vôňa spreju sa na pokožke udrží veľmi dlho, takže obavy nie sú potrebné. Vďaka tomu, že neobsahuje žiaden alkohol je možné sprej naniesť aj hneď po holení. V prípade, že nemáte v láske sprejové antiperspiranty, Nivea prišla s týmto konkrétnym aj v tuhej a guľôčkovej forme. Z tejto edície mám aj tuhé krémové mydlo, o ktorom si tu ešte čo-to povieme!

Máte skúsenosť s týmto produktom? Aký typ antiperspirantu máte radšej vy? 😍


Komentáre

  1. Nivea má skvelé antiperspiranty, ale najradšej mám tie od značky FA. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.