Preskočiť na hlavný obsah

Indulona-krém na ruky

   Keď som bola malá a chcela sa cítiť krásne, bolo to úplne jednoduché. Nepotrebovala som make up, očné tiene, rozjasňovač, bronzer, riasenku a iné veci, no bohato mi postačil jeden jediný krém - INDULONA. Keď som dostala možnosť spolupracovať s touto značkou, moje večne mladé srdce zajasalo a potešilo sa. Veď Indulona je na trhu už veľmi dlho a človek je aj zvedavý, či sa nejak mení, no nie?



Okrem iných produktov, ktoré na blogu čoskoro uvidíte, som dostala aj kamilkovú Indulonu, ktorá je určená pre ruky. Keďže sa von začína poriadne ochladzovať, naša pokožka dostáva poriadne zabrať a je potrebné venovať jej viac pozornosti.


Ak čítate môj blog, dobre viete, že som závislá na krémoch na ruky. Musím uznať, že som sa Indulony trochu bála, pretože tá je známa najmä pre svoju mastnosť. Chválabohu má krém na ruky iné zloženie ako klasická Indulona a ruky nezanecháva zbytočne mastné. Príjemná vôňa kamilky sa na rukách udrží poriadne dlho. Pravidelná aplikácia nie je absolútne potrebná, pretože krém udrží ruky hydratované pár hodín.


Krém je vhodný aj na rýchle použitie, pretože sa veľmi rýchlo vstrebáva a aj napriek tomu, že má o niečo hustejšiu konzistenciu, ruky nezaťažuje.

Ak vám kamilka nevonia, nezúfajte. Indulona má v ponuke aj iné varianty, medzi ktorými si určite nájdete tú svoju!

Aký je váš obľúbený krém na ruky? Máte skúsenosti aj s týmto?






Komentáre

  1. S tímto krémem zkušenosti nemám, ale Indulonu poznám taky hlavně z dětství. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.