Preskočiť na hlavný obsah

Zarábaj na nakupovaní!

   Vedeli ste, že nakupovať sa dá aj tak, že sa vám istá čiastka zo sumy vráti? Že nie? V prvom rade by sme si mali povedať, čo vlastne znamená CASHBACK. Vy, čo rozumiete
aspoň ako tak po anglicky, určite viete, že toto slovo znamená v preklade peniaze späť. Za tovar zaplatíte konkrétnu sumu a neskôr sa vám istá časť vráti, čo môžete vnímať ako oneskorenú zľavu.



 Na Slovensku sa cashback portálov objavuje čoraz viac, no ja by som vám rada predstavila jeden konkrétny – TIPLI.SK Používanie tohto portálu nie je vôbec náročné. Prvým krokom k nakupovaniu so zľavami je registrácia. Následne je dôležité na stránke zvoliť obchod, z ktorého chcete nakupovať, kliknúť naňho a následne budete presmerovaní na daný eshop. Nasleduje najjednoduchší krok – samotný nákup. Ten určite zvládne každá z nás, veď sme nejaké ženy. Niekoľko hodín po nákupe sa vám na váš účet pripíše nejaké percento (závisí to od eshopu, v ktorom nakupujete), ktoré dostanete späť ako finančnú čiastku. 
   Nebudem chodiť okolo horúcej kaše, pretože viem, že vás najviac zaujímajú zľavy. Zľavy na eshopoch sa pohybujú v rozmedzí od 3% do 10%. Portál Tipli sa môže pochváliť najvyššími zľavami medzi konkurenciou (ktorej je mimochodom dosť). Tipli spolupracuje s rôznymi, no za zmienku stoja určite moje obľúbené ako AlieExpress.com alebo Notino.sk, ktoré využívam pravidelne. 
  Prehľadnosť portálu by som ohodnotila jednotkou, pretože všetky obchody sú zoradené v zozname, no dajú sa aj filtrovať podľa kategórií, výšky cashbacku alebo abecedy. Aby toho nebolo málo, Tipli vám dá 1€ za pridanie ikonky do prehliadača, no okrem toho si môžete zarobiť ešte 150€. Za privedenie nových členov, ktorí budú aktívny dostanete bonusovú odmenu. Za jedného to je momentálne 5€ a limit doporučení je 30. Celkom slušné, nie? Jedinou podmienkou na pripísanie odmeny je aktivita nového užívateľa, čo podľa mňa nie je až taký problém, keďže minimálne Aliexpress využívame všetci. Odporúčanie nie je vôbec náročne, po registrácii sa s vašim účtom spojí URL link, ktorý môžete poslať svojim priateľom alebo známym. Ak sa cez tento link niekto zaregistruje, portál Tipli automaticky bude vedieť, že sa zaregistroval cez váš link.
   V prípade, že chcete svoje odmeny vyplatiť, nemusíte čakať na konkrétnu sumu. Tipli vypláca odmeny už od 0,01€ a v prípade bonusov od 4€. Samotný prevod trvá približne 3 pracovné dni, plus nejaký deň, kým sa odmena dostane do vašej banky.

   Ak často nakupujete online, určite by ste mali Tipli využiť. Široká ponuka obchodov a najvyššie percentá odmien vás určite motivujú. Za registráciu nič nedáte, naopak, veľa získate!

   Aký máte názor na cashback portále? 

Karin. 
   

Komentáre

  1. Já používám refundo a je to opravdu super. Už hodně krát nám vrátili peníze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tipli používam už rok a zatiaľ veľká spokojnosť. Nezarobíte si na nové auto ani mobil :D Ale na pár nových kúskov áno. Za ten rok sa mi pekná suma vrátila. využívam aj SK aj CZ, pretože žijem v Čechách. Stalo sa mi, že sa mi odmena raz nepripísala, ale zákaznícka podpora to vyriešila raz dva, za to fakt klobúk dole. Nie všade sú k vám takí ústretoví, v tomto vidím veľké plus.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Za mňa určite Tipli. Na Refundo sa mi už niekoľko krát nevrátila odmena.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.